
המיתוג של תאגיד השידור כאן - הגיע לבלוג הבינ"ל Brand New
ביקורת על שידורי הפריים-טיים? חוסר נוחות מהפלייליסט החדש של 88FM? לצד חבלי הלידה הקשים של תאגיד השידור הציבורי כאן, מגיעות חדשות לא רעות בכלל מעברו השני של הים. בלוג המיתוג והעיצוב הגרפי Brand New ייחד בסוף השבוע סקירה נרחבת למיתוג של השידורים הציבוריים בישראל, תחת תאגיד השידור כאן. על המיתוג של כאן חתומה חברת פירמה ומנהל הפרומו של כאן אורן פלדי.
Brand New נחשב כיום לבלוג החשוב והגדול בעולם לענייניי מיתוג ומסקר את תהליכי המיתוג של החברות והארגונים הגדולים בעולם ומקיימים כנסים גדולים בארה"ב ואירופה למיתוג עם מאות משתתפים מכל העולם.
על פניו הפרסום של מיתוג כאן תאגיד השידור הישראלי הוא לא טרוויאלי. לבלוג לא מקבלים כל פרויקט שנשלח אליו, והסינון גבוה במיוחד. הכנסת פרוייקט לקטגוריית reviewed ולקבל ביקורת חיובית נחשב הישג לסוכנויות המיתוג הגדולים בעולם, והכניסה של פרויקט בשפה שאינה אנגלית, במקרה הזה - בעברית, היא אף הישג גדול יותר.
כזכור, ב-15 במאי הושק תאגיד השידור כאן, שהחליף את רשות השידור שהוקמה בכפוף לחוק מ-1965. עוד לפני כן היו שידורי רדיו בישראל תחת קול ישראל, עוד מלפני הקמת המדינה.
הלוגואים החדשים של כאן
אנשי התאגיד מספרים ל-Brand New כי תהליך המיתוג של כאן החל עוד עם הקמת הארגן החדש, בעיצוב החזון של הגוף החדש ופעולותיוץ. השורה התחתונה הייתה שבגוף החדש לא תהיה יותר הפרדה של רדיו, טלוויזיה ודיגיטל, אלא הכל יגיע בכפיפה אחת.
בפועל, מבין כמה מאות גולשי הבלוג שהצביעו על הלוגו והנראות הוויזואלית, המצב של כאן לא רע. 45.2% חושבים שהמראה נהדר, ו-31.2% בסדר. את הלוגו ממש אהבו 39.1%, ו-34.5% חשבו שהוא בסדר. רק 23.5% ו-26.4% חשבו שהמראה והלוגו נראים רע, בהתאמה.
* אז הנה הכתבה ב-Brand New.
.
- 1.מאוד יפה!! (ל"ת)שאפו לכאן 17/07/2017 21:48הגב לתגובה זו