ב-24 שעות: 140 אלף צפיות ומאות אודישנים לסרטון קסטרו
קמפיין השקת הקולקציה החדשה של הילדים של קסטרו באמצעות משרד ראובני פרידן, נפתח בפעילות גולשים רחבת היקף. בתוך כיממה, רשם הסרטון בכיכובם של סטטיק ובן-אל, בכ-140 אלף צפיות, והוביל למאות אודישנים מצולמים של ילדים בתגובה. בסרטון מלמדים השניים יחד עם הכוריאוגרף הצמוד שלהם קובי צברי, ילדים את ריקוד ה'טודו מוב', ומזמינים אותם לצלם את עצמם רוקדים ולשלוח את הסרטונים לקסטרו. הילדים שירקדו את הריקוד הכי טוב, יזכו להשתתף בפרסומת הבאה של הילדים של קסטרו יחד עם הכוכבים. מאות אודישנים של ילדים כבר עלו לרשת. כאמור, בפרק זמן קצר חצה בקלות את רף 100 אלף הצפיות, עם 1,800 לייקים, כמעט 350 שיתופים ומאות תגובות. הקמפיין הקודם שלהם מוקדם יותר השנה, הניב יותר מ-3.4 מיליון צפיות. סטטיק ובן-אל הם הכוכבים הכי לוהטים כרגע, והקליפ שלהם 'טודו בום' רשם בחודש וחצי האחרונים לא פחות מ-24 מיליון צפיות ביוטיוב.
ובכלל, שיתוף הפעולה בין קסטרו לצמד שווה ל-2 הצדדים: חשיפה מטורפת למותג האופנה, ואילו השניים משתכרים על פי הערכות כמיליון שקלים עבור 3 קמפיינים במהלך 2017. קמפיין ריקוד 'טודו מוב' הוא השני מתוך שלושה. עדי דייכובסקי, מנהל השיווק של קסטרו, מסר כי "את הפרסומות של הילדים של קסטרו מובילים בכל פעם ילדים כישרוניים - זמרים, נגנים והפעם כישרון הריקוד הוא המרכז. אנו שמחים לשתף פעולה עם הצמד הכי סטייליסטי בסביבה שכבש את ישראל ב'טודו בום' ולבנות יחד עם הילדים של קסטרו את ה'טודו מוב' - הריקוד של השיר שיכבוש גם הוא את עולם הילדים בישראל". לדברי גיא קמחי, CDO בראובני פרידן, "אחד מעקרונות העבודה שלנו הוא ליצור בכל קמפיין תוכן בעל ערך ורלוונטיות. אנחנו מאמינים שה'טודו מוב' יצליח לגעת בקהל היעד ולהביא להשתתפות רחבה ולרמת המעורבות גבוהה. להערכתנו, השילוב בין האהבה למותג קסטרו וההערצה לצמד המצליח יהפכו את המהלך למוצלח במיוחד".
- 8.עדן שמש 01/08/2017 20:16הגב לתגובה זואני עשיתי את הטודו מוב והם לא החזירו לי תשובה זה פשוט חוצפה!
- 7.אביה 20/07/2017 09:54הגב לתגובה זואני ממש רוצה לדגמן ולרקוד אני בwave קסריה בהיפופ אני עושה את הצעדים ממש טוב וממש בלי להישתתף
- 6.אני רוצה לדגמן בקסטרו אני עושה את הצעדים ממש טוב (ל"ת)טוהר פרץ. 18/07/2017 20:54הגב לתגובה זו
- 5.אני רוצה לדגמן בקסטרו אני עושה את הצעדים ממש טוב (ל"ת)טוהר 18/07/2017 20:53הגב לתגובה זו
- 4.טל 18/07/2017 15:53הגב לתגובה זווזו החותמת החדשה לתו איכות
- 3.1 יא אוכל ראשים לך תמצא לך חיים, בחיית (ל"ת)יואב 18/07/2017 11:55הגב לתגובה זו
- 2.רינת 18/07/2017 10:52הגב לתגובה זורעיון גאוני
- 1.אשם תמיד 17/07/2017 20:49הגב לתגובה זוסעיף 21: כל אחד מהמשתתפים בפעילות, והורהו של כל משתתף, מצהיר ומאשר בזאת, כי הוא נותן לקסטרו את זכות השימוש המלאה והבלעדית בוידאו, בעבור פרסומים שונים. הורה הזוכה מאשר ומתחייב כי קסטרו תהיה רשאית להשתמש בשמו ו/או בתמונותיו ו/או בצילומיו של ילדו במסגרת כל פרסום ו/או תקשור של קסטרו ו/או של הפעילות ו/או של הפקת פרסום שתקיים קסטרו, בכל אמצעי התקשורת )לרבות, אך לא רק, טלוויזיה, דפוס, אתר האינטרנט של החברה, רשתות חברתיות, שילוט חוצות, פרסום בסלולר, פרסום בחנויות קסטרו, פעילויות יח"צ, שימוש בארכיון החברה, שימוש על משאיות החברה וכו'(, וללא תשלום כלשהו. זכות זו של החברה תישמר ללא הגבלת זמן. כמו כן, כל אחד מהמשתתפים בפעילות, ולרבות הורה הזוכה, מאשר כי הוא מודע לכך כי משעה שתועלה תמונתו ו/או צילומיו של ילדו לאחד מאמצעי התקשורת כאמור, היא תהיה חשופה לציבור, על כל המשתמע מכך. למען הסר ספק, קסטרו הינה בעלת שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט באשר לתוכן התמונות, סרטוני הוידאו, עיצובם וכל נושא אחר בקשר עם התמונות ו/או הצילומים והיא תהיה זכאית להחליט, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, באילו תמונות ו/או צילומים יעשה על ידה שימוש )ככל ויע
- מוטי 18/07/2017 12:04הגב לתגובה זוכל הכבוד לקסטרו וראובני על היצירתיות
- סמי 19/07/2017 00:51הקופי פייסט לאלף דברים כאילו כולל פוקס לא מזמן