קניבל מדיה. רז אבן צור ורוית בכמן
צילום: יח"צ

2 לקוחות חדשים לקניבל מדיה - בהיקף של 4 מיליון ש'

משרד הפרסום של רז אבן צור ורוית בכמן מצרף אליו את תקציבי ויסמן-שמרת הזורע ומרכז עלית לספורט באוניברסיטת תל אביב
משה בנימין | (4)
נושאים בכתבה קניבל מדיה

משרד הפרסום קניבל מדיה בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן ממשיך את מגמת הצמיחה ומצרף לשורותיו 2 תקציבים חדשים: תקציב הדיגיטל של קבוצת הרהיטים ויסמן - שמרת הזורע ותקציב הפרסום של מרכז עלית לספורט באוניברסיטת תל אביב.

קבוצת ויסמן בבעלות משפחת ויסמן כוללת את מותגי הריהוט: 'שמרת הזורע', 'שמרת הזורע Net collection', 'עין חרוד-ריהוט לחדרי ילדים', רהיטי 'Wissmann' ו'שמרת הזורע פרויקטים' ללקוחות מוסדיים. לאחרונה התקבלה בחברה החלטה להקטין את היקף הפרסום בעיתונות, טלוויזיה ושילוט ובמקום זאת לשים דגש פרסומי אסטרטגי במדיה הדיגיטלית לצד תהליך מיתוגי חדש שעברו מותגי הקבוצה.

קניבל מדיה יובילו את האסטרטגיה הדיגיטלית, פעילות התוכן השוטפת וכן את רכש וניהול המדיה. שווי התקציב השנתי הוא כ- 2.5 מיליון שקלים. 

התקציב השני הוא של מרכז הספורט עלית של אוניברסיטת תל אביב שבשנה האחרונה, בהובלת מנהלת השיווק והמכירות הדר גלזר, הוסטה מרבית הפעילות השיווקית שלו לעולמות הדיגיטל, תוך התמקדות בקמפיינים מבוססי תוצאות לצד פעילות דאטה מתקדמת. התקציב השנתי של המרכז מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים. קניבל מדיה ינהל הן את פעילות האונליין המתרחבת והן את פעילות האופליין הקיימת.

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    תקציבאי 24/07/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    מביך
  • 3.
    בהצלחה אנשים יקרים ומוכשרים (ל"ת)
    אליעד 24/07/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אין עליהם, מאחל להם עוד הרבה כאלה (ל"ת)
    קולגה 23/07/2017 20:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תותחים אתם, תותחים! (ל"ת)
    לקוח קיים 23/07/2017 17:05
    הגב לתגובה זו