התחרות הקשה בשוק ה-TV: הוט מאבדת עוד 6,000 מנויים
HOT ממשיכה לאבד לקוחות בשירות הטלוויזיה, עם כי בקצב מתון יותר מאשר לפני שנתיים. על פי דוחות חברת אלטיס שפורסמו הלילה במקביל ברחבי העולם, עולה כי מספר לקוחות HOT עומד על 799 אלף, ירידה של 6,000 ברבעון האחרון, בדומה לנתון הירידה ברבעון הראשון של השנה - ובסך הכל מתחיל 2017 ירדו מספר המנויים על 12 אלף.
החברה סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות בהיקף כ-1.05 מיליארד שקל, עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ומבחינת רווח נקי מדובר על רווח של 59 מיליון, זינוק של יותר מ-200% מאשר הרווח בתקופה המקבילה אשתקד - אז מדובר היה על 18 מיליון שקלים.
מנכ"לית HOT טל גרנות-גולדשטיין מסרה כי "אנו מברכים על התחרות בשוק הטלוויזיה ואנו נמשיך להוביל את השוק ולהציע פתרונות מתקדמים המותאמים לצרכן הישראלי. יחד עם זאת , על מנת לקיים תחנות אמיתית, יש מקום לקיים רגולציה שיוויונית ולהוריד את החסמים הרגולטוריים בזכותם נוכל להציע סל מוצרים אטרקטיבי עוד יותר לצרכנים.
דוחות בזק לרבעון השני, ובתוכם yes טרם פורסמו, וכך גם לא דוחות סלקום TV, אבל על פי דוחות הרבעון הראשון של השנה, עולה כי ל-yes יש 608 אלף מנויים ולסלקום TV כ-124 אלף. לאחרונה דיווחו בטריפל סי כי למותג smart יש כבר 4,000 בתי אב מחוברים, ואילו בפרטנר TV סיפרו כי מאז ההשקה הרשמית היו אלפי פניות ביום למוקד החברה, כאשר חיבור הלקוחות יתחיל בסוף יולי.
התוצאה מהתגברות התחרות הובילה לאיבוד משמעותי של מנויים ל-2 חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוותיקות HOT ו-yes לטובת האלטרנטיבות החדשות: בתחילה היה זה שירות עידן פלוס, בהמשך חברת סלקום TV, ובחצי השנה האחרונה טריפל סי (smart) וכעת פרטנר TV. במקביל לאלו, יותר ויותר ישראלים מתנקים מהחברות הישראליות, ומתחרים לשירות טלוויזיה באינטרנט כגון נטפליקס, שרק השבוע הודיעה על התבססותה בשוק המקומי עם תרגום ממשק המשתמש שלה לעברית, ותרגום או דיבוב של תכנים רבים שלה לטובת הקהל הישראלי, שישלם לחברה בשקלים ולא במטבע זר.
ב-HOT השיקו לפני כ-4 חודשים את המותג NEXT TV שאמור להיאבק במחיר שמציאות המתחרות החדשות, באמצעות אפליקציית טלוויזיה הפונה לאלה שאינם לקוחותיה ויוכלו לצפות בתכני מקור ורכש תמורת 50-70 שקלים. במקביל היא גם השיקה את אפליקציית HOT PLAY שתאפשר ללקוחותיה לצפות בתכניה במכשירים חכמים, בדומה לאפליקצייה של סלקום TV. במקביל השיקה yes אתר לפלטפורמת השידורים החדשה שלה – STINGTV כדי להעניק שירות זול יותר ללקוחות פוטנציאליים בזכות חבילת תוכן צרה יותר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
9.נפרד מהוט!א, צפון 31/07/2017 10:51הגב לתגובה זו0 0אחרי שהעלו לי את מחיר הסלולר ב-40 ש"ח בלי להודיע (בפעם שנייה!) החלטתי להחליף את ספק הסלולר. אז נזכרתי שספק האינטרנט הוא חלק מחיבלת הסלולר (הוטנט) וגם התשתית היא של הוט. כך התגלגלתי להחליף גם את הטלוויזיה, גם את האינטרנט וגם את הסלולר. הוט היקרים (תרתי משמע) - בגלל העלאה ב-40 ש"ח לחודש הפסדתם לקוח ותיק ששילם לכם כ-400 ש"ח לחודש. נמאס להיות הפרייר שלכם. אגב, הסלולר היה בסדר, הטלוויזיה - על הפנים.סגור
-
8.כל הצרות של הטלוויזיה החלו בצ'רלטון בספורט.מתי מעט רואים סדרות 29/07/2017 08:59הגב לתגובה זו0 1תתאחדו תגייסו כסף אפילו מהיבואנים ששהשקעה לכל אחש תהיה קטנה תרכשו את צ'רלטוןותפתחו את שידורי הספורט בסכום סמלי.סגור
-
7.אין כמו סלקום tvבני 29/07/2017 07:53הגב לתגובה זו1 0בשיקלול של מחיר לעומת תמורה סלקום tv מנצחים. הממיר והממשק שלהם חדשניים והם מוסיפים תכנים וערוצים בלי להעלות את המחירסגור
-
6.הלוואי שהוט ויסהמקליט 28/07/2017 16:40הגב לתגובה זו2 0ימשיכו לאבד לקוחות ככה זה עם חברות שמתעמרות ועושקות את לקוחותיהן לא למדו דבר ממהפכת הסלולרי שיפשטו רגל והבעלים ירדפו על ידי הוצאה לפועלסגור
-
5.השירות חזר להיות גרוע. (ל"ת)עמוס 28/07/2017 14:57הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
4.הוטצביקה 28/07/2017 11:24הגב לתגובה זו1 2סרטים חוזרים על עצמם יותר מדיי צריך לחדשסגור
-
לא יוצאים כמות סרטים מספיקה לחדשdd 28/07/2017 12:16הגב לתגובה זו1 2יש להם את כל החדשים.סגור
-
3.הוטצביקה 28/07/2017 11:24הגב לתגובה זו0 2סרטים חוזרים על עצמם יותר מדיי צריך לחדשסגור
-
2.HOT חברה עושקת ושירות גרוע. (ל"ת)מאוכזב.מנותק שנתיים 28/07/2017 10:15הגב לתגובה זו6 2סגור
-
1.חייבים לחזק את הקטנים,כדי שתהייה תחרותאורי 28/07/2017 09:23הגב לתגובה זו5 1לא להשאר עם הגדוליםסגור