תקציב הפרסום של מותג 'חוה זינגבוים' עובר לבאומן
התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים לשנה הקרובה
משה בנימין span > a > | 
תקציב הפרסום של מותג הקוסמטיקה הרפואית חוה זינגבוים יטופל במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי תחת סוכנות המיתוג Fireworks הפועלת במסגרת המשרד כיחידה נפרדת בניהולו של יריב טוויג.
בשנים האחרונות נוהל תקציב הפרסום של המותג באופן עצמאי. כעת, על רקע השקת קרם Prophecy להעלמת קמטים - אנטי אייג'ינג, בעל הפטנט הייחודי שמחליף את הזריקות לעור הפנים בקרם למריחה, יוצאת החברה בקמפיין לבניית המותג. התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים לשנה הקרובה.
תקציב יחסי הציבור של החברה ימשיך להיות מנוהל במשרד דני לוי תקשורת. מ'חוה זינגבוים' אישרו את פרטי הידיעה.
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קטן על באומןמדבר מנסיון 31/07/2017 11:18הגב לתגובה זו0 0לקוח עם תקציב של 2 מש"ח בשנה שעובד עם משרד בסדר גודל של באומן (כמו גם מקאן, אדלר ועוד כמה), פשוט לא יקבל את מה שהוא צריך. בשביל משרד גדול, תקציב כזה הוא קטן מידי בכדי להקצות לו משאבי כח אדם (ניהול לקוח, פלנינג, קריאייטיב וכיו"ב) וע"כ מכח האנרציה הלקוח יוזנח, או שהלקוח ידרוש יותר מידי, יפעיל את המשרד בטירוף ולמשרד זה יהיה לא כדאי (כי באותם משאבי זמן וכ"א, היה מעדיף לעסוק בניהול לקוח בעל תקציב משמעותי). גם בעניין הכדאיות הכלכלית ללקוח, המחירים שהמשרד יתן ללקוח קטן יהיו גבוהים משמעותית ממחירים שיתן ללקוח גדול עליו הוא מרוויח יפה גם במחירים נמוכים בשל היקפי העבודה.סגור