באומן מיישם את אמנת הנשיא בקמפיין משעשע לספלנדיד
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהעומד בראשו יוסי לובטון הוא ממקדמי אמנת הייצוג המגוון בפרסום הישראלי, מיישם הלכה למעשה את האמנה שקיבלה את ברכת הדרך מנשיא המדינה בטקס הקקטוס האחרון, בקמפיין חדש למותג השוקולד ספלנדיד.
הקו הפרסומי של המותג המציב במרכז ילדים שטעמו הייחודי של השוקולד עדיין לא ערב לחיכם ממשיך. הפעם הילדים מתארים את מנת החלומות שלהם המבוצעת אחד לאחד על ידי קונדיטורית כשהתוצאה מסורבלת ומגוחכת כיד דמיונם של הילדים. מעבר לפן הקריאייטיבי המשרד מוכיח כי "נאה דורש נאה מקיים" ובחר במודע ומתוך כוונה ילד אתיופי וילדה ממוצא מזרחי לככב בקמפיין.
הפעיל החברתי ונושא דגל חשיפת האמת על חטיפת ילדי תימן שלומי חתוכה שהיה אחד מהבולטים שדחף לשינוי בייצוג הישראלים בפרסום כתב על הקמפיין: "השינוי כבר מתרחש לנגד עיננו: אלו שני הילדים שמופיעים בפרסומת החדשה של ספלנדיד - Splendid. הילד ממוצא אתיופי הילדה מזרחית. והם לא מופיעים לצד ליד או בפינה, הם לא עלי תאנה. הם מרכז הפריים והם היחידים שמופיעים בכל אחת מהפרסומות (אני עשיתי תמונה משולבת). גם בשאר הפרסומות שלהם בעמוד ניכר גיוון מושלם פשוט. לבנים לצד שחומים לצד שחורים. שאפו ענק ענק. מגיע להם פידבקים חיוביים כי מי שמנכיח את הילדים שלנו ולא מבטל אותם עושה את העבודה החשובה ביותר. הרבה לפני הפרסומת קודם מבחינים בבני אדם. אה, וקפצו אחר כך לראות את מטרנה או קסטרו. מותר להשוות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.כל הכבוד לבאומן!!! מתעסקים בעיקר!!יוסי 01/08/2017 16:41הגב לתגובה זו2 0מקאן גרועיםסגור
-
1.נו באמת.ממש נסיך המזרחים 01/08/2017 14:27הגב לתגובה זו4 0אחלה קמפיין. אין צורך להציג אותו כמסע צלבסגור