דורקס. טבעת רטט במעברון
צילום: יח"צ

מעברון אורגזמי: דורקס במהלך מובייל שיגרום לנייד לרטוט

לקראת ט"ו באב, שת"פ בין דורקס (רקיט בנקיזר), מקאן ת"א וחברת Mobium הוליד מהלך חדשני שיגרום לניידים לרטוט בזמן פרסומת לטבעת הרטט של מותג הקונדומים 
משה בנימין | (12)

שאלתם את עצמכם פעם איך זה מרגיש כשמשרד פרסום נכנס לכם לנייד, לא במודעה אלא אשכרה גורם למכשיר לרטוט מבלי שיוכל לשלוט על עצמו? אז ככה, מותג הקונדומים ואביזרי המין דורקס (רקיט בנקיזר) יוצא במהלך מובייל חדשני לקראת חג האהבה היהודי החל בט"ו באב באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.

יחד עם מקאן יצא מותג הקונדומים במהלך שיגרום לניידים של הגולשים לרטוט פיזית בזמן מעברון הפרסומת של המותג עבור טבעת הרטט אותה הוא משווק. המהלך נולד באמצעות שיתוף פעולה בין מחלקת הדיגיטל של מקאן תל אביב וחברת הטכנולוגיה Mobium.

 

לדברי מאור חן, מנהל הדיגיטל במקאן תל אביב: "חיפשנו דרך להפוך את חווית המעברונים מחווית push מטרידה לאינטרטיימנט כיפי, וחשוב יותר, קונטקסטואלי למוצר. אלה בדיוק המקומות ששיתוף פעולה בין קריאייטיב טכנולוגיה ומדיה מצליח במיטבו, תודה למוביום שהתאבדו טכנולוגית על הפתרון וגיא וקרן מרקיט על הפתיחות והאומץ".

קרדיטים: לקוח - רקיט בנקיזר: גיא ינאי, קרן דיק. מקאן: נדב פרסמן, מאור חן, ניב הרצברג, רונן קורנברג, עידן קרביץ, עודד לביא, תום אשל, נטלי זבולונוב. UMD: נעמי וולפנר, אמיר מימון. הפקה וטכנולוגיה: Mobium מוביום - נאור סגל, מאור ביטון. וידאו: דן סגל. סטודיו מקאן.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    אונניה 09/08/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה...תפסיקו לאונן על עצמכם....זרת כן הטרדה.. העאלק קמפיין מדהים.....
  • 10.
    רעיון מגניב רק חבל שהמוצר לא מענג כמו הנייד (ל"ת)
    נתי 06/08/2017 22:01
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    רינת 06/08/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    זה המשרד שהכי מתאים לו לעשות פרסומות לסוג לקוח כזה, טוב שעברתם אליו
  • 8.
    קונוטציה שלילית 04/08/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    לא שאני יודע. חבר טוב סיפר לי. אבל ככה בדיוק עובדות הפרסומות הקופצות באתרי פורנו מפורסמים.
  • קונוטציה שלילית? לא בטוח. (ל"ת)
    החבר הטוב 04/08/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הלודיססטית 04/08/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    הבנאדם סוחר מדיה מהמעלה הראשונה - לא מעניין אותו הלקוח. אין לו באמת מושג בדיגיטל ובקריאייטיב
  • 6.
    עידן 04/08/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    מוכרים ללקוחות שלהם שטויות שנראות אולי טוב במצגת. סוחרי מדיה
  • 5.
    חכם ! (ל"ת)
    רן 04/08/2017 08:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חמוד (ל"ת)
    ג׳יזס 03/08/2017 21:49
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    משה 03/08/2017 20:36
    הגב לתגובה זו
    קרן דיק? לא יכול להיות שם מוצלח יותר
  • 2.
    מיכאל 03/08/2017 16:49
    הגב לתגובה זו
    בשביל זה הביאו אותך למקאן? בשביל באנר??? ומה עם התשלום לעובדי אקליפטוס???
  • 1.
    יוסי 03/08/2017 16:39
    הגב לתגובה זו
    אחלה רעיון