משה שמיר
צילום: יח"צ

משה שמיר מ-PassportCard נבחר לאיש השיווק של יולי

החברה שינתה את מאזן הכוחות בשוק ביטוחי הנסיעות עם פעילות ברשתות בה הוצגו סיפורים אנושיים של לקוחות, שהובילו להזדהות של גולשים ולחשיפת סיפורים רבים
כתבי אייס | (1)

משה שמיר, סמנכ"ל השיווק של חברת PassportCard, שתפסה את המקום השני בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל נבחר לאיש השיווק של איגוד השיווק הישראלי ביולי. ועדת השיווק של האיגוד בחרה בשמיר, סמנכ"ל השיווק של סוכנות הביטוח PassportCard בזכות המהלך השיווקי של החברה ש"שינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוח הנסיעות לחו"ל והפך את החברה לשחקן מס' 2 בגודלו בשוק".

שוק ביטוחי הנסיעות בשנת 2015 מוערך בכ-130 מליון דולר, כשהוא שוק ותיק ומסורתי המאופיין בהרגלים קבועים ובריכוזיות. עם זאת, בשנים האחרונות החל להשתנות השיח, כשחלק מהמתחרים זיהו את התחום כפוטנציאל לשימור לקוחות וחשיפה ללקוחות חדשים.

PassportCard, המציעה רכישת פוליסת ביטוח לנסיעות לחו"ל שתשולם במקום במקרה הצורך, בכרטיס הנאסף בנתב"ג ושהכיסוי הביטוחי ישולם באמצעותו, ביקשה להעלות את החשיפה למותג תוך הצגת הצעת הערך שהמותג מעניק לצרכנים, וכן להגדיל את נתח השוק תוך העצמת מקומם של סוכני הביטוח כגורם מקצועי חיוני מול הלקוח. עוד לפני עליית הקמפיין, פעלה החברה ליצירת תדמית אוהדת בפני שני לקוחותיה המרכזיים – צרכני הביטוחים וסוכני הביטוח שעובדים עם החברה.

החברה יצרה פעילות ברשתות החברתיות בה הוצגו סיפורים אנושיים של לקוחות, שהובילו להזדהות של גולשים ולחשיפת סיפורים רבים. במקביל, קיימה החברה כנס ל-700 הסוכנים של החברה והשיקה קמפיין מקיף, שכלל שלטי חוצות בפריסה ארצית עם מסרים משלימים ופעילות בדיגיטל, וייצרה העדפה למותג בקרב הלקוחות, שכזכור לא היו בעלי ההעדפות בתחום. המהלך של החברה שינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל, כשהחברה הופכת לשחקן השני בגודלו בשוק, שלא רק הגדילה את היקף המכירות וההכנסות, אלא גם הביאה לשינוי בהתנהגות הצרכנית.   

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רשע פשע 08/08/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    שהרימו את הקמפיין הענק?