"התל אביבים" ישתחלו למכרז עיריית חיפה מאחורי גבה?

העירייה הכניסה למכרז הפרסום סעיף שמגביל משרדים למרחק של 15 ק"מ מהעיר, אך לאייס נודע כי משרדים מתל אביב מחפשים פרצה באמצעות חבירה למשרדים מקומיים
 | 
telegram
(7)

תקציב הפרסום של עיריית חיפה יצא למכרז, 4 שנים לאחר המכרז האחרון בו זכה המשרד הממוזג של שפי מרגלית ולם. על פי מסמכי המכרז, התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים ובשונה מהשנים הקודמות נראה כי יצליח לעניין גם משרדים מהמרכז ולא רק את השחקנים המקומיים בגזרת חיפה.

המכרז יורכב מ-3 שלבים שהראשון בהם הוא בדיקת עמידת המשתתפים במכרז בכל דרישות תנאי הסף. בשלב ב' של המכרז יינתן ניקוד לפרזנטציה בנושא מיתוג ומיצוב בנושא חשיפת חיפה ליזמי סטארטאפ. לשלב הפרזנטציה יינתן משקל של 35% במכרז. בשלב ג' תבחן העירייה את ההצעה הכספית ותעניק לה ניקוד כאשר המשקל הרב ביותר יופנה להצעה הכספית לרכש מדיה בעיתונות.

לא רוצים את התל אביבים בתמונה

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הסעיף המהותי והחשוב במכרז של עיריית חיפה נוגע למיקום הגיאוגרפי של המשרדים. נראה שבעירייה מבקשים להשאיר את הכסף בחיפה אם מטעמים פטריוטיים ואם מטעמי נוחות עבור העירייה. סעיף זה דורש כי "המציע מנהל ולחילופין מתחייב לנהל, בתוך 30 ימים מיום החתימה על החוזה ובכל תקופת חלותו של החוזה משרד פרסום במרחק שאינו עולה על 15 ק"מ מקצה גבול שטח השיפוט של עיריית חיפה". בעירייה מציינים בנוסף כי לא תותר הגשת הצעה על ידי "קבוצה מציעה" והצעה שכזו תפסל על הסף.

לאייס נודע כי משרדים מאזור תל אביב מחפשים לעקוף את הסעיף הזה באמצעות פנייה לסוכנויות מקומיות בחיפה כדי לחבור אליהן מאחורי הקלעים וכך לזכות במכרז ולנהל את התקציב בשלט רחוק באמצעות הסניף החיפאי. גורם בעיר אומר לאייס כי משרדים מתל אביב מחפשים ומגששים אחר משרדים מקומיים לחבור אליהם כשבעירייה לא מודעים לנסיונות אלו. מנגד אומר גורם לאייס כי "אם יצטרכו, בעירייה יעקמו תנאים אם ברצונם לעבוד עם משרד שאינו חיפאי, למרות שהמכרז בנוי בצורה כזו שנועדה להשאיר אותם מחוץ למשחק".

עם זאת העירייה מדגישה כי "מציע רשאי להגיש הצעה אחת בלבד. מציע שהוא בעל שליטה בתאגיד, כהגדרת המונח "בעל שליטה" לפקודת מס הכנסה, מנהל בתאגיד ו/או מורשה חתימה בתאגיד יהיה מנוע מלהגיש הצעה נוספת - בין בעצמו ובין באמצעות תאגיד אחר".

כאמור, העירייה שמה דגש רב במכרז זה על הפיכת חיפה למוקד משיכה עבור חברות סטארט אפ. הפרנזטציה על מיצוב ומיתוג העיר באופי זה יהווה 35% מהניקוד כאשר הפרזנטציה תוצג בפני ועדת הערכה בה יהיו חברים גדי מרגלית, מנכ"ל העירייה, צחי טרנו, מנהל האגף לדוברות, הסברה, פרסום וניו מדיה ועוד. מבחינת העירייה מרגלית, לשעבר מנכ"ל לפמ ולפני כן בטריו מקבוצת אדלר חומסקי הוא בעל הנסיון הרב ביותר בתחומי הפרסום

עוד דורשת העירייה כי במשרד המתמודד יפעלו מחלקות קריאייטיב, קופירייטינג , עיצוב ורכישת מדיה הכולל מחלקה למתן שירותים דיגיטליים ורכישת מדיה בעלי ותק של שלוש שנים לפחות בשנים 2014-2016 ומחזור של 10 מיליון שקל בכל אחת מ-3 השנים האחרונות. כמו כן דורשת העירייה ניסיון בטיפול ב-2 לקוחות בעלי אופי דומה לעירייה בהיקף של כ-1.5 מיליון שקלים לרבות טיפול בשתיים מתוך ה-3 השנים האחרונות.

תגובות לכתבה(7):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    יאללה לך הביתה יהב
    איתמר 16/08/2017 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נמאסת ומאסת. אתה והצוות הגרוע שלך. כל הצעירים עזבו את\ העיר. הרחובות מלכולכים והכבישים סכנה לתושבים. בעצם...רק בדניה טוב...
    סגור
  • 6.
    יונה יהב הצהיר בזמנו שהוא מוכן לקלוט בחיפה פליטים
    חיפאי לשעבר 16/08/2017 03:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "פלשתינאים" במסגרת הסכם מדיני. שיואיל ויפנה לחבריו הפלשתינאים אם ברצונו להפוך את חיפה למוקד היטק.
    סגור
  • 5.
    אין צעירים בחיפה,עיר מתה. (ל"ת)
    גדי 15/08/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    בקרוב מדיחים את יהב...
    שלום ולהתראות 15/08/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לאן שלא תלכו תשמעו תושבים מאוכזבים. רק המקורבים והפונקציונרים ממשיכים לתמוך בהמוניהם כי יהב דואג להם לפרנסה. דומה למפגן האינטרסנטים בליכוד בשבוע שעבר. לחיפאים נשבר מהדמיות התלת-מימדות מרשימות לצד הזנחה פושעת בשטח. גם הדיווחים על תנופת עשייה הממוחזרים מזה למעלה מעשור כבר לא עובדים על אף אחד. דור שלם נטש את העיר המקסימה שלנו כי אין כאן עבודה ואין כאן תרבות והכל בלון ענק של יחסי ציבור. הגיע הזמן לשינוי ולהגבלת כהונה של ראשי עיר וראשי ממשלה.
    סגור
  • 3.
    צח טרנו המושחת!
    דוברת לשעבר 15/08/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בושה של יונה יהב המושחת עוד יותר
    סגור
  • טען עוד
  • 2.
    חבל שהעיר הכי יפה מתנהלת בצורה הכי מכוערת
    יונה עם עלה של ז 14/08/2017 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפור, מושחת ובזבוז זמן וכסף
    סגור
  • 1.
    שקר כלשהו
    גיא 14/08/2017 22:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מכרז שתפור למשרד הקיים של העירייה. תנאי סף שלא ריאליים בכלום לפעילות העירייה. 2 לקוחות בעלי אופי דומה לעירייה ? שזה אומר ? לקוחות בירוקרטיים ? לקוחות שמנהלת הפרסום שלהם לא זזה מכסאה עשרות שנים ? ראש ענף דוברות שהיה מנכ"ל הפיתוח של העיר התחתית, שכל כך הצליח, עד שהוא עצמו פתח עסק....בכרמל. וכשזה לא צלח וזה לא צלח, מה יותר טבעי לחזור להיות ראש אגף דוברות ? בקיצור, כולם משקרים את כולם.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות