אבל היי, זה מביך: פרסומת כרמל מעתיקה את חיש-גד
לגנוב או לקחת השראה מפרסומות בחו"ל זה עוד מילא, איכשהו אפשר להחליק את זה בתקווה שאף אחד לא יעלה על זה, או שעד שמישהו יעלה על העניין, זה כבר לא יהיה רלוונטי והפרסומת תשכח לאחר שגנבה את התהילה. לעשות את זה במיקרו-שוק הישראלי ולא רק זאת, אלא מפרסומת מקור שהייתה אחת הבולטות ועודנה חלק מסדרה שממשיכה לרוץ בימים אלו - זה כבר תאונה שמחכה לקרות, והיא קרתה.
במרכז הפרשה הברנז'אית עומדת הפרסומת החדשה של כרמל פלור דיזיין, מאחוריה עומד משרד הפרסום Grass Pink שנראית כמו העתק ברור (אי אפשר להסביר אחרת) של פרסומת חיש גד (מפעל הפיס) של גיתם BBDO, הן בתסריט, הן בהעמדת הסצינה, במתח בין הדמויות, בבימוי המצלמה, בפאנצ' הסופי וחמור מכל בטקסט המסכם שמבוסס על הפטנט המילולי הרשום של גיתם לחיש גד: "היי....אבל...".
תחליטו בעצמכם: פרסומת כרמל
פרסומת חיש-גד המקורית
למרות הדמיון הרב בין הפרסומות והעובדה שפרסומת המקור מוכרת מאוד, העניין כמעט וחמק מעיני הצופים והנוגעים בדבר, עד שאתמול (יום ד'), העלה יגאל עזרא לשעבר מנהל קריאייטיב בגיתם BBDO פוסט בנושא. עזרא שכיום עובד בענבר מרחב G דווקא לא היה חלק מהקמפיין הספציפי הזה של חיש-גד תחת השם "השיפוצניקים" (לקח חלק בפרסומות אחרות תחת התקציב), שיתף את הפרסומת של כרמל בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "אם כבר להעתיק פרסומת של חיש גד אז עד הסוף, כולל המשפט בסוף".
תגובת משרד הפרסום Grass Pink לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
15.אבל היי, זה עוד יותר מביךרודף צדק 05/09/2017 12:02הגב לתגובה זו0 0https://www.facebook.com/alonsh26/videos/10155214823477562/סגור
-
14.אם כבר שיימיניג אז עד הסוףאני 19/08/2017 22:44הגב לתגובה זו1 2קרדיטים כנהוג ומקובל בשוק. נמאס כבר שהשכונה במשרדי הפירסום הקטנים... העתקות על גבי העתקות ואנשי מקצוע פח בתחום הוידאו שמשתפים פעולה עם החרא הזה. נראה כאילו המקצוע עובר לידים של חובבנים וזה מעצבן. העתקה זו גניבה לכל דבר ועניין. השראה, סבבה, רפרנס ויז'ואלי יופי אבל גניבות מלאות? וזו לא הפעם היחידה שזה קורה. הגיע הזמן שמישהו ירים פה איזו תביעה לאוויר.סגור
-
13.זה נראה שזה נעשה בכוונהטקסס טורנדו 19/08/2017 22:02הגב לתגובה זו0 0מעין בדיחה ברנז'אית שאפחד לא הביןסגור
-
12.שתי הפרסומות דוחותשירי 17/08/2017 20:35הגב לתגובה זו4 2אבל של חיש גד קצת פחות..סגור
-
11.הפרסומת של כרמל היא בנוסף גזענית.ארז 17/08/2017 18:29הגב לתגובה זו1 3אשכנזיה שמפנטזת על האשכנזי החתיך, ואז מתברר מתברר שהרצף הוא בכלל מזרחי (כמובן) שמן ומקריח. גועל.סגור
- טען עוד
-
10.נופלים על חלשיםמעתיקנים 17/08/2017 18:15הגב לתגובה זו4 0איך אף אחד לא אמר כלום שבנק לאומי עם פפר העתיק את הפרסומת של ביט. אפילו חמור יותר. העתקה למוצר מתחרה. אותו טקסט פתיח (בואו נדבר על...) ושפה גרפית של טיפוגרפיה.סגור
-
9.הקונספט שחוק מקדמת דנןבולבולה קבולבול 17/08/2017 16:07הגב לתגובה זו2 0גם גיתם העתיקו אותו אבל היי who fucking cares ומי אלו בכלל גראס פינק? היו נשארים באנונימיות בלי ההעתקה המפגרת הזאתסגור
-
המשרד שפוטר מפיצה האט אחרי שיצרו סקנדל (ל"ת)אלימלך 18/08/2017 11:43הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.זאת רק מחווה למקור? (ל"ת)חיליק 17/08/2017 16:03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.נו באמתPink fake 17/08/2017 15:47הגב לתגובה זו0 0מייצרים פרובוקציות בכוונה תחילה. חיים בתקופת גם פרסום רע הוא פרסוםסגור
-
6.ומה עם הלקוח???יעל 17/08/2017 15:46הגב לתגובה זו0 0עד כמה שאני יודעת, כרמל שייך לאותה קבוצת מותגים של ביתילי ואיי די דיזיין. לא מדובר בטירונים בתחום הפרסום. הלקוח באמת לא זכר שהיתה פעם פרסומת כל כך דומה של חיש גד? ואפילו אם הוא לא זכר את הפרסומת הספציפית הזאת (למרות שקשה לי להאמין) הוא לא הרגיש שהקונספט מאוד מאוד דומה לקונספט של חיש גד (אחד הקונספטים הותיקים בעולם הפרסום)?סגור
-
5.מה שמביך זה שאף אחד אפילו לא שם לב לזה...גיא 17/08/2017 15:44הגב לתגובה זו1 0פרסומת שהושקעו בה מאות אלפי שקלים בהפקה וכנראה מיליונים במדיה ואף אחד לא שם לב אליה ואל הדמיון שלה לקמפיין (הזכור) של חיש גד. זריקת כסף שהיה יכול ללכת לערוצים הרבה הרבה יותר אפקטיביים.סגור
-
4.לתבוע אותם במיידיחיים 17/08/2017 15:31הגב לתגובה זו0 1אולי התופעה תיפסק!!! בושה וחרפה איך אנשים עושים כסף על חשבון הכישרון של אנשים אחרים! קדימה מפעל הפיס/גיתם לתבוע!!!!! למען יראו וירעו בעתיד.סגור
-
3.WHO CARES (ל"ת)no one 17/08/2017 13:25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.הם פשוט גרועיםעמית 17/08/2017 13:08הגב לתגובה זו2 2משרד חלש, חלש להחריד. הבעיה היא שהם חלק מכל כך הרבה משרדי פח אשפה שלא מגיע להם זכות קיום. מציע שימשיכו למכור גלשני סאפ במשרד שלהם.סגור
-
עד מתי פרסומאים מתנשאיםנועה 17/08/2017 14:49הגב לתגובה זו2 1לא מכירה אותם אבל מי שמך לקבוע לאיזה משרד יש זכות קיום ולאיזה משרד אין? מאיפה באה ההתנשאות הזאת? האם זה מגיע ממרמור אישי?סגור
-
1.מה שבאמת מביךBlue Man Group 17/08/2017 12:43הגב לתגובה זו15 1זה שמנהל הלקוחות, טל ניר, עבד בגיתם בזמן הפקת סרטון חישגד, כלומר ידע מה הוא עושה ומה הוא מעתיק.... פרסומאי למופת, ללא ספק !סגור
-
מה שבאמת מצחיקחן 19/08/2017 22:59הגב לתגובה זו0 0הוא שבפרסומת של כרמל מקריין גיל קומר שהוא הקריין של מנוי פיס, עוד מותג תחת מפעך הפיססגור