כזה לא ראיתם: סטימצקי בפרסומת בלי סאונד ותמונה
משרד הפרסום ענבר מרחב G ממשיך בחיפוש היצירתי אחר הדרמה הטמונה במותג רשת חנויות הספרים סטימצקי. לאחר מהלך "אפילו למבצעים שלנו יש סיפור" ו"ספרים הופכים את הדרך לקצרה יותר" המשרד מקבל מסטימצקי יד חופשית בקריאייטיב ומוצא ממד נוסף של דרמה בתוך עולם הספרים ושוב מפעיל את הדמיון של הצופים, תרתי משמע.
במהלך מעניין ומקורי, סדרת פרסומות חדשה של המותג שמיועדת לבתי הקולנוע תציג פרסומות ללא תמונה וללא סאונד, אלא עם כיתוב בלבד בתחתית המסך השחור הגדול. המשרד ומותג הספרים מבקשים להפעיל את חוש הסקרנות של הצופים בעזרת טקסט בלבד עם פרסומת שמכוונת דווקא לקהל באולמות הקולנוע, במדיה שממקסמת את חווית הצפייה.
בעמוד הפייסבוק כתבו אנשי ענבר מרחב G על הפרסומת: "כשאתם רואים סרט בקולנוע אתם לא באמת משתמשים בדמיון שלכם, מישהו קבע בשבילכם איך יראו התפאורה, הגיבורים, הלבוש, האפקטים, אפילו מה יהיה הסאונד. בסרטים החדשים שלנו לסטימצקי החזרנו לצופים את הכח לדמיין, עכשיו בבתי הקולנוע!".
קרדיטים:
לקוח: סטימצקי
משרד: ענבר מרחב G
סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא
ארט דיירקטור: אלחנדרו פלדמן
קופירייטר: שגיא בטש
מנהלת לקוחות: נוגה לביא
תקציבאית: ניצן זיידמן
מנכ"ל משותף: בן סבר
מנכ"ל משותף: אור גלייכר
לא הפריעו: חן ענבר, ירון מרחב
מנהל מחלקת מדיה: ליאור גרינץ
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.טילרועי 22/08/2017 15:19הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד, מגניב לאללהסגור
-
5.רשת ב' הפרסום ברדיו עובדיורם 22/08/2017 13:07הגב לתגובה זו2 2סרט ללא תמונה...חידוש? לא ממש. נעשה במשך שנים בתצורות שונות בשלמור ע"י גדעון יורם לוי ושות'. סרטים נחמדים. בולטים. אבל בהחלט לא פריצת דרך ולא חדשני.סגור
-
אולי הביצוע מזכיר אבל תובנה שונה ותאכלס הרבה יותר טובהקופיפית 24/08/2017 00:50הגב לתגובה זו0 0ענבר ויגאל עזרא כפרה עליך, שיחקתם אותה!סגור
-
יש הבדל בין הדבריםיוסי 22/08/2017 16:10הגב לתגובה זו1 0בניגוד לקונספט של הרדיו בזמנו, שהיה בולט וזכיר, הוא לא הביא תובנה כלשהי. היה קמפיין רציונלי שדיבר אל השכל. הקריאייטיב בקמפיין של סטימצקי יושב על תובנה נהדרת. הדמיון שאנחנו משתמשים בזמן קריאת ספר. הקמפיין עדכני כי מופיע בתקופת המסכים שהשתלטו על מוחנו ומצמצמים את היכולות הדימיון שלנו. אחר כך הקריאייטיב כבר עובד בלי בעיה. הפרסים שיקבלו בעולם, יהיו על התובנה. כל הכבוד.סגור
-
תזדהה בשמך האמיתיעאלק יורם 22/08/2017 13:23הגב לתגובה זו2 0קנאי במשרד מספר 19סגור
- טען עוד
-
4.בן סבר הוא איש הקריאייטיב מספר אחת בישראלרמת החייל הג'ובניק 22/08/2017 12:53הגב לתגובה זו4 2והוא גם מספיק חכם להקיף את עצמו בעוד תותחים בקריאייטיבסגור
-
3.מה זו יד חופשית לקראייטיב?רועי 22/08/2017 12:20הגב לתגובה זו5 0כשזה בשפת המותג ותורם למותג אז קחו כמה יד חופשית שאתם רוצים. פה זה נהדר.סגור
-
סטימצקיג'ורג' קוסטנזה 22/08/2017 12:50הגב לתגובה זו4 0יד חופשית זה לאשר משהו שונה ונועז גם אם הוא עומד בקנה אחד עם ערכי המותגסגור
-
2.מלכיםאורי 22/08/2017 11:51הגב לתגובה זו1 1משרד שהוא כל הזמן בכותרות ! שאפוסגור
-
1.יד חופשית או סתם דרך לחסוך בתקציב פוסט (ל"ת)קונילמל 22/08/2017 11:04הגב לתגובה זו2 6סגור
-
נראה לי שעלית כאן על משהו: הם חסכו בתקציב!!!שרלוק הולמס 22/08/2017 12:48הגב לתגובה זו6 1חוצפה כזאתסגור