כזה לא ראיתם: סטימצקי בפרסומת בלי סאונד ותמונה

המשרד מקבל מסטימצקי יד חופשית בקריאייטיב ומוצא ממד נוסף של דרמה בתוך עולם הספרים ושוב מפעיל את הדמיון של הצופים, הפעם בסדרת סרטים באולמות הקולנוע
 | 

משרד הפרסום ענבר מרחב G ממשיך בחיפוש היצירתי אחר הדרמה הטמונה במותג רשת חנויות הספרים סטימצקי. לאחר מהלך "אפילו למבצעים שלנו יש סיפור" ו"ספרים הופכים את הדרך לקצרה יותר" המשרד מקבל מסטימצקי יד חופשית בקריאייטיב ומוצא ממד נוסף של דרמה בתוך עולם הספרים ושוב מפעיל את הדמיון של הצופים, תרתי משמע.

במהלך מעניין ומקורי, סדרת פרסומות חדשה של המותג שמיועדת לבתי הקולנוע תציג פרסומות ללא תמונה וללא סאונד, אלא עם כיתוב בלבד בתחתית המסך השחור הגדול. המשרד ומותג הספרים מבקשים להפעיל את חוש הסקרנות של הצופים בעזרת טקסט בלבד עם פרסומת שמכוונת דווקא לקהל באולמות הקולנוע, במדיה שממקסמת את חווית הצפייה.

 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בעמוד הפייסבוק כתבו אנשי ענבר מרחב G על הפרסומת: "כשאתם רואים סרט בקולנוע אתם לא באמת משתמשים בדמיון שלכם, מישהו קבע בשבילכם איך יראו התפאורה, הגיבורים, הלבוש, האפקטים, אפילו מה יהיה הסאונד. בסרטים החדשים שלנו לסטימצקי החזרנו לצופים את הכח לדמיין, עכשיו בבתי הקולנוע!".

קרדיטים:
לקוח: סטימצקי
משרד: ענבר מרחב G
סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא
ארט דיירקטור: אלחנדרו פלדמן
קופירייטר: שגיא בטש
מנהלת לקוחות: נוגה לביא
תקציבאית: ניצן זיידמן
מנכ"ל משותף: בן סבר
מנכ"ל משותף: אור גלייכר
לא הפריעו: חן ענבר, ירון מרחב
מנהל מחלקת מדיה: ליאור גרינץ


תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טיל
    רועי 22/08/2017 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד, מגניב לאללה
    סגור
  • 5.
    רשת ב' הפרסום ברדיו עובד
    יורם 22/08/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סרט ללא תמונה...חידוש? לא ממש. נעשה במשך שנים בתצורות שונות בשלמור ע"י גדעון יורם לוי ושות'. סרטים נחמדים. בולטים. אבל בהחלט לא פריצת דרך ולא חדשני.
    סגור
  • אולי הביצוע מזכיר אבל תובנה שונה ותאכלס הרבה יותר טובה
    קופיפית 24/08/2017 00:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ענבר ויגאל עזרא כפרה עליך, שיחקתם אותה!
    סגור
  • יש הבדל בין הדברים
    יוסי 22/08/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בניגוד לקונספט של הרדיו בזמנו, שהיה בולט וזכיר, הוא לא הביא תובנה כלשהי. היה קמפיין רציונלי שדיבר אל השכל. הקריאייטיב בקמפיין של סטימצקי יושב על תובנה נהדרת. הדמיון שאנחנו משתמשים בזמן קריאת ספר. הקמפיין עדכני כי מופיע בתקופת המסכים שהשתלטו על מוחנו ומצמצמים את היכולות הדימיון שלנו. אחר כך הקריאייטיב כבר עובד בלי בעיה. הפרסים שיקבלו בעולם, יהיו על התובנה. כל הכבוד.
    סגור
  • תזדהה בשמך האמיתי
    עאלק יורם 22/08/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קנאי במשרד מספר 19
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    בן סבר הוא איש הקריאייטיב מספר אחת בישראל
    רמת החייל הג'ובניק 22/08/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    4 2
    והוא גם מספיק חכם להקיף את עצמו בעוד תותחים בקריאייטיב
    סגור
  • 3.
    מה זו יד חופשית לקראייטיב?
    רועי 22/08/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כשזה בשפת המותג ותורם למותג אז קחו כמה יד חופשית שאתם רוצים. פה זה נהדר.
    סגור
  • סטימצקי
    ג'ורג' קוסטנזה 22/08/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יד חופשית זה לאשר משהו שונה ונועז גם אם הוא עומד בקנה אחד עם ערכי המותג
    סגור
  • 2.
    מלכים
    אורי 22/08/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משרד שהוא כל הזמן בכותרות ! שאפו
    סגור
  • 1.
    יד חופשית או סתם דרך לחסוך בתקציב פוסט (ל"ת)
    קונילמל 22/08/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • נראה לי שעלית כאן על משהו: הם חסכו בתקציב!!!
    שרלוק הולמס 22/08/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חוצפה כזאת
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות