
כזה לא ראיתם: סטימצקי בפרסומת בלי סאונד ותמונה
משרד הפרסום ענבר מרחב G ממשיך בחיפוש היצירתי אחר הדרמה הטמונה במותג רשת חנויות הספרים סטימצקי. לאחר מהלך "אפילו למבצעים שלנו יש סיפור" ו"ספרים הופכים את הדרך לקצרה יותר" המשרד מקבל מסטימצקי יד חופשית בקריאייטיב ומוצא ממד נוסף של דרמה בתוך עולם הספרים ושוב מפעיל את הדמיון של הצופים, תרתי משמע.
במהלך מעניין ומקורי, סדרת פרסומות חדשה של המותג שמיועדת לבתי הקולנוע תציג פרסומות ללא תמונה וללא סאונד, אלא עם כיתוב בלבד בתחתית המסך השחור הגדול. המשרד ומותג הספרים מבקשים להפעיל את חוש הסקרנות של הצופים בעזרת טקסט בלבד עם פרסומת שמכוונת דווקא לקהל באולמות הקולנוע, במדיה שממקסמת את חווית הצפייה.
בעמוד הפייסבוק כתבו אנשי ענבר מרחב G על הפרסומת: "כשאתם רואים סרט בקולנוע אתם לא באמת משתמשים בדמיון שלכם, מישהו קבע בשבילכם איך יראו התפאורה, הגיבורים, הלבוש, האפקטים, אפילו מה יהיה הסאונד. בסרטים החדשים שלנו לסטימצקי החזרנו לצופים את הכח לדמיין, עכשיו בבתי הקולנוע!".
קרדיטים: לקוח: סטימצקי משרד: ענבר מרחב G סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא ארט דיירקטור: אלחנדרו פלדמן קופירייטר: שגיא בטש מנהלת לקוחות: נוגה לביא תקציבאית: ניצן זיידמן מנכ"ל משותף: בן סבר מנכ"ל משותף: אור גלייכר לא הפריעו: חן ענבר, ירון מרחב מנהל מחלקת מדיה: ליאור גרינץ
- 6.רועי 22/08/2017 15:19הגב לתגובה זוכל הכבוד, מגניב לאללה
- 5.יורם 22/08/2017 13:07הגב לתגובה זוסרט ללא תמונה...חידוש? לא ממש. נעשה במשך שנים בתצורות שונות בשלמור ע"י גדעון יורם לוי ושות'. סרטים נחמדים. בולטים. אבל בהחלט לא פריצת דרך ולא חדשני.
- קופיפית 24/08/2017 00:50הגב לתגובה זוענבר ויגאל עזרא כפרה עליך, שיחקתם אותה!
- יוסי 22/08/2017 16:10הגב לתגובה זובניגוד לקונספט של הרדיו בזמנו, שהיה בולט וזכיר, הוא לא הביא תובנה כלשהי. היה קמפיין רציונלי שדיבר אל השכל. הקריאייטיב בקמפיין של סטימצקי יושב על תובנה נהדרת. הדמיון שאנחנו משתמשים בזמן קריאת ספר. הקמפיין עדכני כי מופיע בתקופת המסכים שהשתלטו על מוחנו ומצמצמים את היכולות הדימיון שלנו. אחר כך הקריאייטיב כבר עובד בלי בעיה. הפרסים שיקבלו בעולם, יהיו על התובנה. כל הכבוד.
- עאלק יורם 22/08/2017 13:23הגב לתגובה זוקנאי במשרד מספר 19
- 4.רמת החייל הג'ובניק 22/08/2017 12:53הגב לתגובה זווהוא גם מספיק חכם להקיף את עצמו בעוד תותחים בקריאייטיב
- 3.רועי 22/08/2017 12:20הגב לתגובה זוכשזה בשפת המותג ותורם למותג אז קחו כמה יד חופשית שאתם רוצים. פה זה נהדר.
- ג'ורג' קוסטנזה 22/08/2017 12:50הגב לתגובה זויד חופשית זה לאשר משהו שונה ונועז גם אם הוא עומד בקנה אחד עם ערכי המותג
- 2.אורי 22/08/2017 11:51הגב לתגובה זומשרד שהוא כל הזמן בכותרות ! שאפו
- 1.יד חופשית או סתם דרך לחסוך בתקציב פוסט (ל"ת)קונילמל 22/08/2017 11:04הגב לתגובה זו
- שרלוק הולמס 22/08/2017 12:48הגב לתגובה זוחוצפה כזאת