אקזיט לשגיא חמץ: Havas העולמית רכשה את 'בלינק'
סוכנות המדיה החברתית בלינק בבעלותו של שגיא חמץ מצטרפת לסוכנות הפרסום הבינלאומית Havas. לאחר כחצי שנה של מגעים, רשת הפרסום הבינלאומית תרכוש את מניות השליטה בסוכנות הסושיאל מהבעלים והמייסד חמץ שימשיך לשמש כמנכ"ל ושותף.
בלינק היא סוכנות המדיה החברתית הראשונה והגדולה בארץ. החברה מעסיקה כיום 35 עובדים ומשרתת יותר מ-40 לקוחות ובהם תנובה, אסם, שופרסל, ויסוצקי, סוזוקי, הספריה הלאומית ועוד. החברה הוקמה ב-2006 על ידי חמץ שהיה מראשוני העיתונאים ב-TheMarker, שימש כעורך מגזין TheMarker וככתב טכנולוגיה והיי-טק.
היקף כח האדם של המשרד זהה בגודלו למשרד פרסום משלהי העשירייה השנייה של הענף בישראל. פעילות הסוכנות אינה מנוטרת על ידי יפעת בקרת פרסום אך על פי ההערכות המחזור השנתי שלה עומד על עשרות מיליוני שקלים, כאשר יתרונה טמון בשולי רווח משופרים בהשוואה למשרדי הפרסום המסורתיים המושפעים מעלויות הפקה, מדיה וכו' שבענף הדיגיטל ובמיוחד בסושיאל נמוכים בהרבה.
לפני מספר שנים נכנסה HAVAS לראשונה לישראל באמצעות הסכם אפיליאיישן - ייצוג עם משרד הפרסום ענבר מרחב G. עם זאת באותה עסקה לא שולם כסף עבור מניות כפי שנעשה במקרה של בלינק וחמץ מול הרשת הצרפתית - מה שהופך את העסקה הזו להשקעתה הישירה הראשונה של Havas בישראל. הרשת, שמרכזה בפאריס, היא אחת מ-6 רשתות הפרסום הבינלאומיות שפועלות בעולם (הקטנה שבהן). לחברה משרדים ב-110 מדינות ועל לקוחותיה הגלובליים נמנים רשת המזון קארפור, יבמ, לואי ויטון ומותגים נוספים.
יאניק בולרה, יו"ר ומנכ"ל קבוצת Havas אמר: "תחום המדיה החברתית הוא אחד הכלים החזקים והמשמעותיים עבור מותגים לניהול הקשר עם לקוחות וצרכנים. שילוב הכוחות עם סוכנות מדיה חברתית בסדר הגודל של בלינק מרחיבה את יכולות הקבוצה בתחום, ותוביל לשיתוף פעולה הדוק בישראל ובעולם. אני מברך בברכות חמות ובהצלחה רבה את צוות בלינק".
שגיא חמץ: "אני גאה מאוד בהשקעתה של Havas בבלינק ובישראל. בלינק צומחת משנה לשנה לצד המדיה בה היא פועלת, וההשקעה היא הכרה ביכולות ובחדשנות של החברה. בלינק ממשיכה ותמשיך לפעול באותה דרך ובאותה מתכונת תחת הנהלתי, ואני בטוח שהידע העצום של Havas כחברה בינלאומית מובילה יסייע לנו בהמשך הדרך".
את ההסכם בין הצדדים ליוו שרית מוסאיוף שותפה במשרד עורכי הדין פירון בועז תושב מאמברלה יועצים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
15.העבודה הכי טובה של בלינקורדרדה 24/08/2017 16:06הגב לתגובה זו2 0זה להגיב לכתבות על בלינק ברשת.סגור
-
14.כולם מדברים על שלום, אף אחד לא מדבר על כסףארכימדס 24/08/2017 10:40הגב לתגובה זו2 0כי להגיד שמכרת זה נחמד, אבל השאלה היא בכמה... חברינו ב HAVAS לא אוהבים להוציא סכומי כסף גדולים, שימו לב שכל עסקה גדולה שהיתה עד היום פורסמו מספריה... ככל הנראה מדובר באמת בכסף קטן ולכן חמץ שגם דאג שההודעה הזו תצא לעיתונות (אחד ל-1 אותן כותרות גם באתרים האחרים) הצניע טוב טוב את מחיר המכירה... כי הבועה היתה מתרסקת מהר מאדסגור
-
13.תנובה בשיאאחת שיודעת 23/08/2017 19:16הגב לתגובה זו1 4הפעילות של בלינק בתנובה בשנה האחרונה פשוט פנומנלית. פרויקט אחר פרויקט. מדהים. מגיע להםסגור
-
12.מתן יא תותח (ל"ת)דני 23/08/2017 14:18הגב לתגובה זו2 0סגור
-
11.מעולה!קרמבו 23/08/2017 12:37הגב לתגובה זו2 0יש פה פרופסיונלים ליגה מבוססת DATA.סגור
- טען עוד
-
10.האנשים הכי טובים בתחום! (ל"ת):) 23/08/2017 12:16הגב לתגובה זו3 1סגור
-
9.לכל מי שעדיין לא עובד איתםדנה 23/08/2017 12:12הגב לתגובה זו2 1מומלץ בחום! אל תפספסו הזדמנות לעבוד עם המובילים בתחום!סגור
-
8.כל הכבוד לחמץ!מיקי 23/08/2017 12:10הגב לתגובה זו2 1עושה עבודה מעולה בכל המותגים הכי גדולים בארץ. מגיע לו!סגור
-
7.בלינק אלופיםמדהים 23/08/2017 12:02הגב לתגובה זו2 1עשו דברים מדהימים בתנובה! הרימו שם את הרמה באופן משמעותי והכניסה אותם לדיגיטל משמעותית יחד עם אריאלה דניאלי הבלתי נלאיתסגור
-
כמו מה.הייתה שם 23/08/2017 16:57הגב לתגובה זו1 1קונספטים מיושנים ומועתקים? הפקת שקל וחצי שנראית כמו 10 אגורות? טרגוט גרוע של חומרים שהם לא אחראיים עליהם?סגור
-
הייתה שםדנה 23/08/2017 19:36הגב לתגובה זו0 0היתה שם ועברה למשרד מצליח אחר כמו .... תני לי לנחש .... ענבר מרחבסגור
-
6.אין מה להגיד, הצלחה מסחררת, שגיא גאון, ומגיע לבלינק ולצוות שם. (ל"ת)גאווה 23/08/2017 11:29הגב לתגובה זו3 1סגור
-
5.בלינקדני 23/08/2017 11:29הגב לתגובה זו3 1כל הכבוד חמץ. מגיע לכםסגור
-
4.מאוד נהנית לעבוד איתםעידית 23/08/2017 11:20הגב לתגובה זו3 1הם מייצרים תוכן שאף אחד בארץ לא יודע לייצר. ממוקד ואיכותיסגור
-
3.מעניינת הכניסה של דנצו (אבגדה) ו havas לארץ בשנים האחרונות דווקא מתחומי הדיגיטלכל הכבוד לשגיא! 23/08/2017 11:13הגב לתגובה זו2 0ככל הנראה הן מבינות היטב שאין מה להשקיע בסוכניות כמו ענבר מרחב נניח או כל "מסורתית" אחרת - ויש להתמקד רק בדיגיטלסגור
-
2.חמץ תותחסושיאליסט 23/08/2017 11:11הגב לתגובה זו3 2כל הכבוד. הקים חברה למופת, היה שם מההתחלה עוד לפני שמישהו בארץ הבין בכלל כמה הסושיאל הולך להצליח וכמה הוא עתיד להשפיע עלינו כמשתמשים, צרכנים וגולשים וכמה ישפיע על חברות מסחריות. שאפוסגור
-
1.מלכים!אלון 23/08/2017 10:56הגב לתגובה זו4 4כל לקוח שרוצה קמפיין דיגיטל מצליח שיפנה לבלינק!סגור