פודקאסט

מנלה מפגיז: "הפרסום משחית, יש משהו פגום בתעשייה הזו"

בפרק ה-11 של EAR CATCHER מנלה, כיום יועץ לחברות ומרצה מבוקש מדבר על "חזרתו בתשובה" או "היציאה בשאלה" המטאפורית מעולם הפרסום והגב שהפנה לתעשייה שאותה הוא מגדיר כיום כ"משחיתה"
כתבי אייס | (15)

נעם מנלה, עד לפני כמה שנים אסטרטג פרסום בכיר ואחת הדמויות הדומיננטיות בשלמור אבנון עמיחי ובענף הפרסום הישראלי הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EAR CATCHER. בפרק ה-11 של התכנית, מנלה, כיום יועץ לחברות ומרצה מבוקש מדבר על "חזרתו בתשובה" או "היציאה בשאלה" המטאפורית מעולם הפרסום והגב שהפנה לתעשייה שאותה הוא מגדיר כיום כ"מערכת משחיתה, עם השפעה שלילית....תעשייה שיש משהו פגום באופן שבו היא תופסת את תפקידה בעולם..".

* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

מנלה שוטח את משנתו שיוצאת כנגד הפרסום והשפעותיו, התנהגות התאגידים בעולם המשתנה, הפרסום והחברות שמסממות את האנשים ומטשטשות את תודעתם, המיתוג כ'פייק', השינוי הגדול שהביאו הרשתות החברתיות, צדקנות וקיצוניות, מוסר ומצפון ועוד. בין השאר הוא גם מוכיח את פחמן על חלקו המרכזי בקמפיין שקיבלה שולה זקן לחברת הרהיטים URBAN, ועורר סערה, עם יציאתה מהכלא. 

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי. 

 

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    יש גרעין של אמת בדברי מנלה והיתר מניפולציה (ל"ת)
    רוני 18/10/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    כל מילה אמת (ל"ת)
    פרסומאית 04/09/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    עדי 29/08/2017 18:39
    הגב לתגובה זו
    נכחתי בישיבות איתו. הרבה מילים אפס מסרים.
  • 9.
    מנלה - זבל של בן אדם (ל"ת)
    יוסי 28/08/2017 18:23
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ארז 26/08/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    מה שאתה לא בטוח בו, עדיף לומר במקום לצאת יודע-כל
  • 7.
    מנלה 25/08/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    אחרת לא היינו שומעים טיעונים פופוליסטיים של בני 16 בסגנון פירסום זה חרא, בשר זה רצח וכו
  • 6.
    עמית 24/08/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    כל הלקקנים בפייסבוק מתענגים על כל פוסט שלו (בצד או לא בצדק זה לא רלבנטי), ואילו פה, בעילום שם, כולם אומרים שהוא קשקשן ופלספן. מסקנה: שוק של לקקנים וצבועים.
  • ראובן הגאון 24/08/2017 20:04
    הגב לתגובה זו
    תקשיב יא טמבל, שם זה חברים שלו ופה זה לא. הבנת? אז החברים שלו מחבבים אותו ואת הסיפור שלו כי הם חברים שלו ופה יש אנשים שלא חברים שלו וכנראה מהיכרות כזאת או אחרת לא ממש מתחברים אליו. עכשיו זה ברור? מסקנה: אתה טמבל.
  • 5.
    חיים 24/08/2017 08:05
    הגב לתגובה זו
    מנלה היה פרסומאי כושל, מעולם לא היה בכיר בשלמור אלא קישוט בחדר הישיבות, תמיד היה פלספן בשקל ומנותק. גם היום הוא הזוי, סוג של פרופסור חצרוני של הענף... שימשיך לנבוח...
  • חנה 24/08/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    לא יכולתי לכתוב את זה מדוייק יותר.
  • 4.
    אסטרטג-תחת (ל"ת)
    והמבין יבין 23/08/2017 23:48
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אוקסימורון לדוגמא: "אסטרטג בכיר בשלמור אבנון עמיחי" (ל"ת)
    מה לשלמוראים ופרסום? 23/08/2017 16:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דנה 23/08/2017 14:45
    הגב לתגובה זו
    איך מי שהיה פלנר בצילו של גדעון הפך לפרבוקטור בשקל. הטיקט של חוזר בתשובה אלדד יניב סטייל פתאטי.
  • דנה 23/08/2017 19:34
    הגב לתגובה זו
    תמשיכי להיות מסנוורת ולהתחנף לתעשייה שלך , זה עוד יתפוצץ לך בפרצוף
  • 1.
    נעם 23/08/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    נועם מדבר על הדברים הכי נכונים שאפשר לגבי התעשייה הזאת, משחיתה רעה והורסת.