סקירת קריאייטיב עולמית: איקאה, KFC וג'ט בלו
1. איקאה מצליחה בכל שנה להפתיע עם גימיק חדש שהופך את קטלוג המוצרים שלה לתוכן מקסים. השנה רשת הריהוט השוודית עושה זאת שוב, הפעם עם שיאנית הזיכרון העולמי יאנזה ויטרסול, ששיננה בזיכרונה את כל 328 עמודי הקטלוג שכללו יותר מ-400 מוצרים. את הבחינה האם הצליחה עשו לא אחרים מאשר עובדי איקאה עצמם. קבלו את הקטלוג האנושי. תכלס, לא זוכר מה אכלתי לארוחת בוקר. אגב, אתמול יכולתם לבחון אותה בעצמכם בפייסבוק לייב.
משחק הזכרון של איקאה
2. אם חשבתם שלהכין נתחי עוף מטוגן זה משחק ילדים תחשבו על זה שוב. רשת המזון המהיר KFC פיתחה חדר בריחה וירטואלי בשימוש בטכנולוגיית VR ואינטליגנציה מלאכותית שמטרתו לאמן עובדים חדשים. הדרך היחידה לצאת הייתה ללמוד איך להכין את נתחי העוף בצורה המושלמת ולהכין אותם. הכל בפיקוח קפדני והדרכה קולית די מפחידה של מקים הרשת, הקולונל הרלנד סנדרס. קריפי, אך קריספי.
חדר בריחה קריספי
3. גם לכם יש במשרד וורקוהולים שאף פעם לא מביאים איתם מתנות מחו"ל פשוט כי הם כל הזמן עובדים? חברת התעופה האמריקאית, ג'ט בלו JetBlue, רומזת לעובדים המורעלים בצורה מתוחכמת שהגיע הזמן לצאת לחופשה. החברה פתחה חנות פופ ואונליין לסובינירים מהיעד האחרון שבו הם ביקרו - המשרד. חלק מהפריטים כוללים: סבון בריח של משאבי אנוש, מימיה עם הכיתוב "אל תשכח לכתב אותי ב -CC", כוסות מאג עם הכיתוב "אין דיו במדפסת? אני בכל זאת מדפיס" ועוד. אם יש לכם כאלו במשרד. תפנו אותם לפה
הכותב הוא איש קריאייטיב ב-NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה