אלדד אביטן
צילום: סטודיו עדיגיטל

איש השיווק של אוגוסט: אלדד אביטן מאתר Alljobs

אביטן, סמנכ"ל השיווק של AllJobs, נבחר בזכות מהלך "כמה אתם שווים?", מוצר פרסונלי המבוסס על data שמעניק לגולשים את המידע הנדרש להם בנושא השכר, היצע וביקוש בתחום עבודתם
כתבי אייס |

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באלדד אביטן, סמנכ"ל השיווק והתוכן של האתר AllJobs, לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2017. אביטן נבחר בזכות מהלך השקת מתחם השכר של האתר תחת השם כמה אתם שווים?, בו לקחו חלק למעלה מ-130,000 ישראלים, בקצב שממשיך לצמוח מדי יום.

מהלך זה של האתר הוא למעשה מוצר פרסונלי המבוסס על data שמעניק לגולשים את המידע הנדרש להם בנושא השכר, היצע וביקוש בתחום עבודתם והתפקיד שלהם תוך ביסוס פרסונלי בהשוואה לבעלי אותו התפקיד והעמדה.

AllJobs בהובלת אלדד אביטן, יצאו במהלך שיווקי ראשון מסוגו כדי לייצר בית וכתובת מסודרת לכל נושא השכר בישראל. הרעיון היה לספק מענה חדשני, מתקדם וייחודי לנושא השכר תחת עקרון מנחה מרכזי – שיתוף. נתוני השכר הנאספים באמצעות פניה ישירה לגולשים. מעל 130,000 עובדים ועובדות במשק הישראלי מילאו בחודשים האחרונים שאלון אנונימי ובו התבקשו לפרט כמה הם מרוויחים ברוטו, מהי הגדרת תפקידם, כמה שנות ניסיון יש להם וכו'. נתונים אלו נאגרים ומעובדים תחת פיקוח סטטיסטי קפדני של מכון המחקר "פאנלס", אנליסטים ומומחי דאטה ומחקר, כדי לשקף את השכר הממוצע בכול תפקיד.   החברה חילקה את הקמפיין ל-3 חלקים, שהתחילו באיסוף נתונים מקיף, בעיקר בערוצי המדיה של החברה, נמשכו בפיתוח מערכת לעיבוד וניתוח הנתונים ועד לשלב הקמת מתחם "כמה אתם שווים", שהושק בחודש מאי בקמפיין נרחב אבל בתקציב לא גבוה. יעדי הקמפיין היו ניכוס נושא השכר לאתר, איסוף נתונים עבור 60 אלף משתתפים שייצרו נתונים אבסולוטיים, טראפיק של 100 אלף ביקורים באתר, כולל למוצרים השונים של החברה.

בפועל רשמה החברה הצלחה גבוהה מהיעדים שהציבה לעצמה, כשמספר המשתתפים עומד על למעלה מ-130 אלף, והצליחה לייצר נתונים עבור מעל 550 תפקידים שונים בשוק. המתחם זכה למעל 332 אלף ביקורים בחודש ההשקה, והאתר זכה לעליות של 80% בכמות הנרשמים ו-27% בטראפיק הכולל.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה