
ככה מפצחים בריף: גטי וסאצ'י LA בקמפיין תרומות חכם לבע"ח
בעלי חיים שננטשו סובלים מביקוש והיצע שפועל תמיד לרעתם. המכלאות מלאות עד אפס מקום וכמות המבקשים לאמץ אף פעם אינה מספיקה כדי להציל את כולם. שיתוף פעולה בין גטי אימג'ס למשרד הפרסום סאצ'י LA הצליח לפצח את הבריף של עמותת 'אמנדה' - עמותה ללא מטרות רווח שמצילה כלבים וחתולים מהמתה עם פתרון כפול במהלך אחד חכם.
בשונה מעמותות אחרות, אחד המאפיינים החזקים של עמותת Amanda Foundation הוא שהם no-kill, מה שאומר שהחיות נשארות אצלם עד שהן מאומצות ולא מומתות אם המתחם שלהם מלא, כמו שקורה ברוב העמותות האחרות. בבריף שהועבר למשרד הפרסום בלוס אנג'לס העמותה ביקשה עזרה ב-2 פרמטרים: העלאת המודעות לאימוץ ותרומות כסף.
קמפיין התרומות שלבסוף הושק ב-National Dog Day 2017 הוא פרויקט שבמרכזו אוסף נפלא של 60 תמונות של חיות אמיתיות שמחכות לאימוץ ולתרומות, כאשר 100% מהמחיר של התמונה במידה שנרכשה הולך לתרומה. הפרויקט לקח שני ימי צילום, וצולם על ידי Christopher Nelson במחשבה על הצרכים האמיתיים של תעשיית הפרסום. (כדי למקסם את הסיכוי שיקנו את התמונות האלה).
- 2.מאוד (ל"ת)יפה 10/09/2017 23:44הגב לתגובה זו
- 1.קרדיטים? (ל"ת)מי 10/09/2017 15:08הגב לתגובה זו
- דניאל ברק, אלא מי (ל"ת)מקנא 10/09/2017 15:57הגב לתגובה זו