
"יש כשרונות, הבעיה במנהלים שלא נלחמים על קריאייטיב"
בפרק ה-14 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER מארח מירן פחמן את מירב עוז המתמחה בהשמה בפרסום ושיווק ונחשבת לאחת הוותיקות בתחומה. עוז שעבדה בעבר כתקציבאית בענף הפרסום (בבאומן בר ריבנאי) מדברת על הדור החדש שמנסה להיכנס לענף הפרסום, הקושי בגיוס ארט דיירקטורים, שעות העבודה השוחקות בענף ועוד.
* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
- 3.הטופ של הטופ 18/09/2017 08:56הגב לתגובה זוספרתי 4 פעמים שאמרת שהפודקאסט בעיקר לאנשי קריאייטיב, חלאס עם זה! אני בטוח ששמעת על קהל יעד. אז בוא אני אספר לך, קהל היעד שלך הוא כלל אנשי הפרסום. אני מניהול לקוח ואצלנו יש חובת שמיעה של הפודקאסט כי הוא רלוונטי לכל הפרסומאים. לא רק לאנשי קריאייטיב. האם אתה יודע חתך של השומעים? אני מתאר לעצמי שלא. אז תפסיק להגיד שזה לאנשי קרייאטיב, ובעיקר אנשי קריאייטיב מאזינים. מספיק. זה מכאיב לי קצת בכל פעם שאתה אומר את זה! ותמשיך, מאד מאד מעניין ומועיל ומשכיל
- מירן פחמן 19/09/2017 17:53הגב לתגובה זואוקיי, אני מקבל. הפודקאסט התחיל כמשהו שמיועד בעיקר לאנשי הקריאייטיב ומתפתח ככזה שמתאים לכל הפרסומאים ולאנשי שיווק שמתעניינים ואוהבים פרסום. זה לא קורה במקרה, אני מוביל לשם ושמח לשמוע שזה קורה. תודה על הפידבק ושנה טובה.
- 2.מירבי. קולה של תקציבאית :) (ל"ת)חן 16/09/2017 22:59הגב לתגובה זו
- 1.שירי 16/09/2017 21:43הגב לתגובה זומאוד. סופסופ מישהו אומר את האמת על התעשייה. סופסופ מישהו אומר שדיגיטל זה שעמום תחת :)
- מור 17/09/2017 11:45הגב לתגובה זובאיזשהו שלב, אנשים מסויימים רוצים לראות אור יום ואת הילדים שלהם יותר משהם רוצים פסלוני ברונזה על המדף.