מירב עוז
צילום: יח"צ
פודקאסט

"יש כשרונות, הבעיה במנהלים שלא נלחמים על קריאייטיב"

עוז שעוסקת בהשמה בעולמות הפרסום והשיווק מדברת על החשיבות של קריאייטיב טוב אל מול החרדות של משרדי הפרסום שמרוויחים פחות כסף ודואגים לרצות את הלקוח. וגם: מה המשכורות בענף הפרסום לפי שנות ותק על פי המספרים של עוז
כתבי אייס | (5)
נושאים בכתבה EAR CATCHER מירב עוז

בפרק ה-14 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER מארח מירן פחמן את מירב עוז המתמחה בהשמה בפרסום ושיווק ונחשבת לאחת הוותיקות בתחומה. עוז שעבדה בעבר כתקציבאית בענף הפרסום (בבאומן בר ריבנאי) מדברת על הדור החדש שמנסה להיכנס לענף הפרסום, הקושי בגיוס ארט דיירקטורים, שעות העבודה השוחקות בענף ועוד.

* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.   הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הטופ של הטופ 18/09/2017 08:56
    הגב לתגובה זו
    ספרתי 4 פעמים שאמרת שהפודקאסט בעיקר לאנשי קריאייטיב, חלאס עם זה! אני בטוח ששמעת על קהל יעד. אז בוא אני אספר לך, קהל היעד שלך הוא כלל אנשי הפרסום. אני מניהול לקוח ואצלנו יש חובת שמיעה של הפודקאסט כי הוא רלוונטי לכל הפרסומאים. לא רק לאנשי קריאייטיב. האם אתה יודע חתך של השומעים? אני מתאר לעצמי שלא. אז תפסיק להגיד שזה לאנשי קרייאטיב, ובעיקר אנשי קריאייטיב מאזינים. מספיק. זה מכאיב לי קצת בכל פעם שאתה אומר את זה! ותמשיך, מאד מאד מעניין ומועיל ומשכיל
  • מירן פחמן 19/09/2017 17:53
    הגב לתגובה זו
    אוקיי, אני מקבל. הפודקאסט התחיל כמשהו שמיועד בעיקר לאנשי הקריאייטיב ומתפתח ככזה שמתאים לכל הפרסומאים ולאנשי שיווק שמתעניינים ואוהבים פרסום. זה לא קורה במקרה, אני מוביל לשם ושמח לשמוע שזה קורה. תודה על הפידבק ושנה טובה.
  • 2.
    מירבי. קולה של תקציבאית :) (ל"ת)
    חן 16/09/2017 22:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שירי 16/09/2017 21:43
    הגב לתגובה זו
    מאוד. סופסופ מישהו אומר את האמת על התעשייה. סופסופ מישהו אומר שדיגיטל זה שעמום תחת :)
  • מור 17/09/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    באיזשהו שלב, אנשים מסויימים רוצים לראות אור יום ואת הילדים שלהם יותר משהם רוצים פסלוני ברונזה על המדף.