הערב של בלינסון: האריה השואג ליום הניתוחים בפייסבוק לייב
עם זינוק של יותר מ-50% במספר העבודות שהוגשו השנה לתחרות האריה השואג של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל - מכמעט 40 ל-60 עבודות שהוגשו בחודשים האחרונים, הוכרזו הערב (יום ב') המנצחים באירוע שהתקיים בתל אביב. הזוכה הגדול של הערב הוא בית החולים בלינסון בפתח תקוה, בזכות פעילות דיגיטלית שהפיק שכלל שידורים בלייב בפייסבוק. אבל נגיע לכך עוד מעט.
העבודות שזכו באריה השואג משקפות את האירועים השיווקיים והתקשורתיים הבולטים בשנת 2016, והוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור קטנים וגדולים, מחלקות דוברות של מוסדות ציבוריים וממשלתיים, עמותות וארגונים בקטגוריות שונות. העבודות עברו תהליך שיפוט אובייקטיבי ושוויוני על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה. בראש חבר השופטים השנה עמד פרופ' יריב צפתי, ראש החוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה. רכזת התחרות השנה הייתה יולי גורן.
מערכת הגשת העבודות והשיפוט לתחרות פותחה עבור איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, על ידי קבוצת יפעת, בדומה לפורמט התחרות הבינ"ל. ההגשה עצמה נעשית בצורה אינטרנטית וכך גם הליך השיפוט והניקוד.
"ההיענות הרבה השנה להגשת עבודות לתחרות האריה השואג 2017 וההצטרפות ההולכת וגדלה של חברות וחברים חדשים לחברות באיגוד, היא משב רוח מרענן לכלל העוסקים בתחום", אמר יו"ר האיגוד איתן הרשקו. "חלק מתהליך השינוי הרחב שאנו עורכים באיגוד בכלל הפעילויות שלו. אני קורא לכל העוסקות והעוסקים בתחום יחסי הציבור בישראל, בואו והצטרפו לחברות ועשייה באיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, רק בכוחות משותפים נשפיע על עתיד התחום והמקצוע שבו אנו עוסקים".
הזוכה הגדול: בלינסון
הקמפיין הזוכה השנה הוא של המרכז הרפואי רבין בית החולים בלינסון, עם "שידור חי מבית חולים לראשונה בעולם, באמצעות פייסבוק LIVE". מדובר על קמפיין של דוברת בית החולים ורד קויטל, שבמשך יום עבודה אחד, במסגרתו הועברו 12 "פריצות" בשידור חי באמצעות אייפון 6 של פרוצדורות רפואיות. בהשקעה נמוכה של 100 אלף שקלים, צפו בשידורים כ-300 אלף איש אורגני וממומן, והאירוע הגיע לחשיפה של יותר ממיליון איש. על הקמפיין היו חתומים גם משרד הפרסום טוויסטד, חטיבת השיווק של שירותי בריאות כללית, וחברת ההפקה של אירית אמבר.
בפייסבוק לייב של האירוע מבלינסון
בריאות ורפואה: אופיר לוי - דובר בית חולים קפלן, בקמפיין "בית מלאכה ראשון בישראל לפאות לחולות סרטן".
מגזרים (דתי, רוסי, ערבי): לאופר גלאון-GLPR בקמפיין "בתים מאירים 2016".
תרבות, אומנות, מוזיקה וספורט: g-group - גלעד תדמית בקמפיין "צבע טרי 9".
אופנה, תיירות, מזון הסעדה ופנאי: g-group - גלעד תדמית בקמפיין "השקת קטלוג איקאה".
קמעונאות וצרכנות (כולל השקת מוצר חדש): g-group - גלעד תדמית בקמפיין "שיר המקסים של כרמית".
טכנולוגיה וסלולר: גל לבנון-לוי, דוברת פרטנר בקמפיין "שלום ותודה ORANGE ונעים מאד PARTNER".
ניהול משברים ומאבקים ציבוריים: בן חורין אלכסנדרוביץ בקמפיין "צעדת השוויון".
איכות סביבה וקיימות: דולפין פרסום ויחסי ציבור בקמפיין "כולנו משמר בעלי החיים".
ממשל שלטון מקומי ותאגידים: שטיק מדיה - NOW YOU GLOBAL בקמפיין "היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים".
מגזר שלישי ורביעי פרו בונו: קרמר דוידוביץ-GCS בקמפיין "השקת דוח לאומי לאובדן מזון והצלת מזון בישראל".
כלכלה כספים ועסקים קטנים: בן חורין אלכסנדרוביץ בקמפיין "בית ההשקעות אלטשולר שחם".
גור אריה עבודות סטודנטים: אסנת אראל-כהן, טלי פורמן ויצחק משיח מאוניברסיטת חיפה בקמפיין "דני בן יצחק - המומחים למתמטיקה לומדים מתמטיקה".
אות הוקרה מיוחד של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור, הוענק לאשת חדשות 2 רינה מצליח, על פעילותה בפרשת ילדי תימן החטופים והעלאת הסוגיה לסדר היום הציבורי, התקשורתי והפוליטי. האיגוד גם העניק את אות יקיר האיגוד לשנת 2017, ליו"ר לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) ניצן חן, על פועלו למען ההסברה של מדינת ישראל בעולם.
מיזם חדש של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור, הוביל השנה לשיתוף פעולה עם הקואליציה הישראלית לטראומה. במסגרת אירוע האריה השואג, אירח האיגוד תערוכה של נשים מהעיר שדרות, תערוכת הצילום 'נשים באדום'. התערוכה שהוצגה במוזיאון ארץ ישראל במהלך אירוע האריה השואג, הופקה בהשראת סיפוריהן של 11 נשים עובדות עיריית שדרות, והיא מציגה את התמודדותן עם הטראומה בעקבות המצב הביטחוני בתקופת מבצע צוק איתן. התערוכה היא פרי יוזמה משותפת של מרכז החוסן, הקואליציה הישראלית לטראומה, עיריית שדרות ומכללת ספיר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.רק בעלי חייםליאור 22/09/2017 17:04הגב לתגובה זו0 2כל הקמפיינים די מיותרים. הכי חשוב זה העלאת המודעות למען בעלי חיים. שאפו דולפיןסגור
-
קמפיין שלא השפיע ואף אחד לא שמע עליו (ל"ת)חחחחח 23/09/2017 17:11הגב לתגובה זו0 1סגור
-
4.100 אלף ש״ח - 300 אלף צפיות??דני 22/09/2017 08:15הגב לתגובה זו1 0אתם מבינים שזה מגוחך נכון?סגור
-
הוצאת לי מילים מהפה (ל"ת)קרנית 09/10/2017 13:17הגב לתגובה זו0 1סגור
-
3.תחרות לא רלוונטיתאסף 19/09/2017 17:45הגב לתגובה זו1 0תחרות הזויה עם זוכים על קמפיינים קיקיונייםסגור
- טען עוד
-
2.תותחים שטיק :)יונתן 19/09/2017 09:18הגב לתגובה זו2 0כל הכבוד לשטיק שיחקתם אותה https://www.shtik.co.il/סגור
-
1.כלליתמיכאל 18/09/2017 22:30הגב לתגובה זו1 3יופי של הפקה אבל מישהו שם שכח את התפקיד שלו. מרכז רפואי ולא מרכז יחצ. שפכו ים של כסף על קידום הסרטונים במקום לתת שירות לציבורסגור