
מבאומן ויהושע: mako מתכוננת לפיצול עם גיוסים מענף הפרסום
אתר mako, זרוע האינטרנט של הזכיינית קשת ואחד מאתרי התוכן המצליחים בישראל, מכין את עצמו לפיצול ערוץ 2 עם סבב גיוסים ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל. לשורות האתר יצטרפו עידן אלרום ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל הדיגיטל של יהושע TBWA ועידן לוי שיגיע אליו מבאומן בר ריבנאי שבו הוא משמש כיום כמנהל קריאייטיב בכיר.
אלרום ימונה לסמנכ"ל שיווק של mako, בתפקיד שנתפר לו על פי מידותיו בהתבסס על עברו שכולל את השנים ביהושע TBWA ולפני כן באתר גלובס שבו ניהל פלטפורמה של פעילות פיננסית דיגיטלית. אלרום צפוי להתמקד בניהול הנכסים הדיגיטליים של mako שהשקיע בשנים האחרונות במספר מותגי דיגיטל, חדשנות וסושיאל באמצעות קרן ההשקעות של קשת.
כאמור, לצד אלרום, יצטרף ל-mako עידן לוי שיתפוס את משבצת סמנכ"ל הקריאייטיב של האתר - מינוי שמתחבר למגמה העולמית של חברות וארגונים שאינם משרדי פרסום אך מודעים לחשיבות התפקיד במבנה הארגוני על רקע המשקל הגובר שמהווה התוכן, שיווקי ובכלל נגזרותיו המסחריות, עבור מפרסמים ופאבלישרים.
- 4.בוגי יעל און 18/10/2017 00:22הגב לתגובה זווהוא לא שילם לי כלום. פשוט איש מקסים, יסודי, בן אדם, ומוכשר בכל מה שהוא נוגע. ריספקט למא'ומעל הבחירה, ולאלרום על הצעד האמיץ לעזוב מקום שהוא היה בו מלך.
- 3.גרפיקאית נוירוטית 16/10/2017 02:03הגב לתגובה זואיש קריאייטיב מהטובים בבאומן. וחתיך אש
- 2.אחד שעבד עם לוי 16/10/2017 02:01הגב לתגובה זואיש מדהים, הרבה בהצלחה
- 1.לא משחירה, קומה 8 15/10/2017 22:05הגב לתגובה זוויחד עם זאת אני מפרגנת לך ומאחלת לך הצלחה ברמת החיל