
הישג מרשים: כסף באפי אירופה ל'לעומק', ארד ל'אלנבי'
משרד הפרסום לעומק התודעה קצר אמש את פירות העבודה הקשה על תקציב Huawei באירופה. בתחרות אפי אירופה שנערכה אמש (יום ג') בבריסל זכה המשרד בפרס אפי כסף בקטגוריית התקשורת עבור פרסומת הכריסמס ל-Huawei שכיכבה במזרח אירופה. לצד לעומק, גם משרד הפרסום אלנבי וסודהסטרים זכו לכבוד רב עם זכייה בפרס הארד.
לשני המשרדים הישראליים נודע על ההעפלה לשלב הגמר של האפי בחודש יוני השנה, עם פרסום רשימת השורטליסט. תחרות אפי אירופה מתקיימת לצד תחרויות האפי הנערכות מדי שנה בכל מדינה ומדינה, כשהיא מאגדת את העבודות הבולטות מכל האזור לתחרות שנתית שבה מתמודדות מאות עבודות ומשרדים בפריסה רחבה של כ-40 מדינות ב-16 קטגוריות.
און גולדשטיין, ארז מיטל וזיו פופלבסקי
הזכייה של עומק היא בקטגוריית ה-IT כשהוא נאלץ לגבור על עבודה אחת בלבד, משווי. מנגד, את "העבודה הקשה" עשה המשרד בהעפלה לשלב הגמר כשהוא משאיר מאחור משרדים רבים עתירי ניסיון מאירופה. השיפוט באפי בנוי על פי הניקוד, כך שגם אם לעומק הוא היחיד שזוכה בקטגוריה זה עדיין לא מבטיח לו את פרס הזהב, אלא על פי הניקוד שכאמור הביא למשרד את פרס הכסף. באותו האופן משרד הפרסום אלנבי וסודהסטרים זכו בפרס הארד בקטגוריית "קארפה דיאם" עבור הפרסומת הסנסציונית ששחזרה את סצנת ה-Shame מהסדרה משחקי הכס.
בלעומק ידעו לחגוג את אירוע הזכייה במידה הראויה, במעמד השותפים המייסדים זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין והשותף ומנהל הקריאייטיב של המשרד לתקציב Huawei באירופה ארז מיטל. השלושה הגיעו לבריסל ושם נפגשו עם הלקוח - נציגת Huawei אירופה וכן עם סגנית הנשיא של TBWA שהגיעה לבריסל עבור אירוע התחרות וזכיית המשרד.
גולדשטיין אומר כי "להבדיל מתחרויות ופסטיבלים אחרים, האפי זו דוגמה לתחרות שמודדת הצלחות שיווקיות ועסקיות, ואפי אירופה זה בעצם הצ'מפיונס ליג של כל היבשת. אז אני מאד מאד גאה בהישג. תודה רבה להמון אנשים מעולים במשרד, לשותפים המדהימים בישראל ובאירופה, וכמובן תודה לוואווי על אמון ושותפות לדרך. מילה טובה ושאפו לאלנבי על עבודה יפה וזכייה בארד עבור סודה סטרים. כיף לראות עוד משרד ישראלי מככב בטקס".
סודהסטרים: מתי יהב, מעיין נווה והצוות האירופאי של המותג
- קשת שומרת על ההובלה, רשת חוגגת שיא - אבל עם כוכבית
- חדשות 13 מאבדת רייטינג, כאן 11 עוקפת אותה; קרב צמוד גם בפריים טיים
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של סודהסטרים אמר לאייס: "הפרס הזה שייך למיליוני הצרכנים של סודהסטרים ברחבי העולם שכבר הצטרפו למהפכת סודהסטרים באומרם 'לא' לבקבוקי מים חד פעמיים ו"כן" להכנת מים מוגזים בבית. ענקי תעשיית המשקאות מנסים להשתיק את המסר הסביבתי שלנו, אבל האיומים לא יעצרו אותנו. נמשיך להילחם נגד הנזקים העצומים שגורמת פסולת בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים".
- 7.אלי מרשבסקי 19/10/2017 12:23הגב לתגובה זואי אפשר לקחת מהחברה המוכשרים האלה את הקרדיט על מה שהם עושים. זה הישג מרשים בכל קנה מידה ובכל פרמטר. עלינו להוקיר ולהודות על זה שזכינו לחיות בתקופה כה מרגשת ליהוד ולבקעת אונו כולה. כה לחי. תחי מדינת ישראל
- 6.גרון 19/10/2017 11:17הגב לתגובה זוהישג מדהים ומרגש למשרד צנוע וטוב
- 5.דוד אמיגה 18/10/2017 18:44הגב לתגובה זו"לעומק התודעה", ענקים במשרד קומפקטי
- 4.אולי תספרו כבר שהתקציב לא שלכם, והפסדתם אותו במכרז לחברה אחרת (ל"ת)לעומק הגילוי הנאות 18/10/2017 18:20הגב לתגובה זו
- חוצפן וגם ושקרן (ל"ת)אתה בן אדם פח 23/10/2017 12:43הגב לתגובה זו
- 3.כל הכבוד לעומק מיהוד אתם אלופים!!! (ל"ת)ג'וספו 18/10/2017 15:15הגב לתגובה זו
- 2.פינק פור גירלס 18/10/2017 12:00הגב לתגובה זוחברים, כל הכבוד הישג מרשים, לקוח ענקי, בפעילות בקני מידה ארופאי, ובסוף היום הצלחות עסקיות! באמת שאפו.
- 1.מלכים 18/10/2017 10:25הגב לתגובה זושני המשרדים הכי שווים שיש