
סיבוב בחוץ וחזרה הביתה: תקציב הודיס חזר ל-Awesome
חצי שנה בלבד לאחר שהעבירו את קמפיין הטלוויזיה לידי מנצ', HOODIES מקבוצת האחזקות שכוללת גם את קרולינה למקה, טופ טן, אורבניקה ואקססורייז חוזרת לסוכנות המיתוג Awesome של מעיין פרוינד סיגלר.
באפריל 2016 העבירה HOODIES את תקציב הפרסום לידי מנצ' עבור קמפיין בכיכובה של בר רפאלי, שגם מחזיקה במניות קבוצת האחזקות ומשמשת כשותפה. הטיפול בקטלוג החנויות ובמיתוג נותר בזמנו בידי פרוינד ואילו החוצות, הדיגיטל והטלוויזיה עבר לידי מנצ'.
כעת נראה שהניסיון לבדוק מה מציע השוק מחוץ לסוכנות המיתוג שעמה המותג "גדל" לא נרשם כהצלחה כבירה עבור שני הצדדים ומותג האופנה עושה פניית פרסה בחזרה. לאייס נודע כי מלכתחילה במסגרת הסיכום עם מנצ' דובר על קמפיין אחד שלאחריו יבחנו הצדדים האם להמשיך בהתקשרות באותם התנאים.
גם הקמפיין החדש עבור קולקציית החורף של המותג, שיעלה בשבוע הקרוב, צולם בכיכובה של בר רפאלי, והפעם לצד אחיה הקטן און, יליד 1996. רפאלי שילדה את ביתה השנייה אל, לפני מספר ימים, צילמה את הקמפיין לפני כ-3 חודשים.
HOODIES הוא חלק מקבוצת האחזקות שכוללת את רשת המשקפיים קרולינה למקה, טופ טן, רשת הדיסקאונט אורבניקה ורשת אקססורייז ש-26.4% ממניותיה נרכשו על ידי קבוצת קסטרו לפי שווי של 350 מיליון שקלים.
- 3.ברברה 20/11/2017 14:10הגב לתגובה זומנצ' פשוט פישלו עם הלקוח הזה ועשו לא טובה
- 2.דרור רפאלי 24/10/2017 14:46הגב לתגובה זואוסום זה משרד אחלה מן אחלה. אם נמשיך לקבל חזרה את מי שמזלזל, עוזב, ובסוף נשאר עם הזית ביד, במקום לבעוט בו ושיסתדר, זה לא יוסיף לכבוד המקצועי שלנו. זה מוסיף לחשבון הבנק אבל לטווח הקצר בלבד. לקוחות עאלק. סוחרי טקסטיל של בזארים
- אורלי 24/10/2017 20:20הגב לתגובה זומסגיר מאיזה משרד אתה . ס ממנצ
- אוסום אופוסום 24/10/2017 19:45הגב לתגובה זומניח שמנץ פתחו את ה&%* כי היו צריכים פרסומת אופנה לפורטפוליו ואחרי שקיבלו אחת לא הסכימו לקבל ב*%& שוב. עכשיו הודיס יחפשו את הזונה הבאה לפתוח לה את ה%$*
- רינת 24/10/2017 20:21מנצ הם לא מנצ ולכן העיפו אותם . וחזרו לישרים האמיתיים
- פרסומאים של העולם החדש לעולם לא יעשו כסף. (ל"ת)רביב 24/10/2017 18:22הגב לתגובה זו
- מנצ עשו בשכל. לקוח הפסד שממרר את החיים לכל מי שעובד איתו. תנחומיי לאוסום (ל"ת)שגיא 24/10/2017 19:42
- 1.חברה קרובה 24/10/2017 13:57הגב לתגובה זוכיף לראות שיש עדיין לקוחות חכמים שרואים את האמת על לאן כדאי ללכת ולאן לא. ביי מנצי
- אלטמן הקטן 24/10/2017 19:41הגב לתגובה זומהכרותי את הודיז אני מנחש שמנץ זה אלה שאמרו להם ביי ביי אחרי שגילו גם הם בדרך הקשה שזה גם לא לקוח מנץי וגם לא אוהבים לשלם. אין ספק אחד שלא רב איתם מבימאים ועד חברות הפקה ומשרדי פרסום