
מנהלי שיווק בסאדו-מאזו: שוקן בקמפיין פרובוקטיבי לדג הזהב
תחרות דג הזהב של רשת שוקן יוצאת לדרכה בפעם ה-24 ולרגל המאורע עלה הבוקר (יום א') קמפיין פרובוקטיבי בכיכובם של מנהלי השיווק, באמצעות משרד הפרסום של קבוצת הארץ מנצ'. הקמפיין מציג מנהלי שיווק, לאחר עריכת מחשב, כשהם לבושים (או בקושי לבושים) בבגדי עור בסגנון הסאדו-מאזו לאחר שראשם הושתל על תמונות של דוגמנים ודוגמניות.
הקמפיין פונה השנה למשרדי הפרסום תחת הקונספט הקריאיטיבי "גלו את הצד הפרוע של מנהלי השיווק שלכם". הכיוון שנבחר נובע מהעובדה כי בתחרות דג הזהב של רשת שוקן, נוטים מנהלי השיווק לתת למשרדי הפרסום יד חופשית יותר הן בקריאייטיב והן באסטרטגיה, מה שמוביל את משרדי הפרסום ל"לעוף" ברעיונות ולייצר קריאיטיב בולט וחדשני יותר במודעות שחלקן אף הופכות לאחר מכן לקמפיין מאושר לפרסום שיוצא את גבולות התחרות.
כמדי שנה, לזוכים בשלושת המקומות הראשונים מוענקות חבילות טיסה ואירוח בפסטיבל קאן לפרסום, הנחשב לאירוע הפרסום הגדול בעולם, הן בכמות העבודות המוגשות והן בכמות המשתתפים המגיעים לריביירה הצרפתית בשבוע האחרון של יוני. על מנת לקחת חלק בתחרות יש להגיש מועמדות עד 20 בדצמבר. המודעות יפורסמו בגיליון מיוחד ב-31 בדצמבר שיופץ למנויי הארץ באזור המרכז ולכלל משרדי הפרסום ולרשימת לקוחות באמצעות דיוור ישיר.
גילי הלל, סמנכ״ל מסחרי הארץ/ דהמרקר: "הופתענו מכמות מנהלי השיווק שהפגינו נכונות וספורטיביות להשתתף בקמפיין. עכשיו תורם של משרדי הפרסום להפגין את היכולות הקריאיטיביות שלהם ולהגדיל את הסיכוי עבורם ועבור לקוחותיהם לטוס לקאן".
יניב מלינרסקי, מנצ': "אני ממליץ למנהלי השיווק לאמץ את מראה העור והלטקס גם לישיבות במשרד. אני בטוח שזה יעשה טוב לתוצרים הפרסומיים אם כולנו נגיע ככה יום יום לעבודה".
- "ארץ נהדרת" הובילה עם 20.4% רייטינג - חדשות 12 עם פער ענק
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
- 14.רותי 06/11/2017 15:57הגב לתגובה זופרסומת מגעילה, חסרת טעם ואלימה.
- 13.קולגה מפרגנת להבדיל 30/10/2017 21:32הגב לתגובה זוכל אחד פה נותן ביקורת כאילו יש לו את השואוריל של דיוויד דרוגה. כשתעשו רבע ממה שמנץ עושים תוכלו לדבר. עד אז תמשיכו לטקבק כמו עולב עולבים ולעבוד במשרד המשמים שלכם ולעשות סרט כותרות לפרויקט בניה ומודעה לשקדי מרק. ושיהיה לכם בהצלחה!
- 12.Sorrell 30/10/2017 10:38הגב לתגובה זולמה לעזאזל תמיד יש את הממורמרים והציניקנים שיש להם ביקורת עאלק שנונה. וואלק מקדמים בצורה הומוריסטית אירוע שמיועד לתעשייה שמכניסה לכם אוכל הביתה. אין שום דבר פוגעני במודעות. סתם דחקה שאולי לא מאד מצחיקה.
- 11.מלי רע נסקי (ל"ת)גיחיגיחי 30/10/2017 10:32הגב לתגובה זו
- 10.הדר גולדמן 30/10/2017 08:53הגב לתגובה זומה שמאוד תמוה זו העובדה שמנצ' מביאים כל שנה מודעות מעולות לדג הזהב. לא יודע מה קרה שם אבל מישהו שם בפגישה על הקריאייטיב כנראה אכל אצל בכור ושושי ועוד שניה עמד לצאת לו שלשלה איומה אז הוא אישר את הסקיצה שהשאירה המנקה המולדובית שזה בעצם תיאור של מה שהמעסיק השני שלה רוצה שהיא תלבש לאירוע בערב בשגרירות האסטונית.
- 9.איתי 29/10/2017 18:53הגב לתגובה זוקצת קלילות אנשים, בחייאת....
- 8.זוהר בהלול 29/10/2017 15:33הגב לתגובה זושבו בלול כל יפי הנפש
- 7.כל הענף מדבר עליו (ל"ת)ממש קמפיין משהו 29/10/2017 15:16הגב לתגובה זו
- אדם 29/10/2017 17:21הגב לתגובה זוכל הענף ! 50 חברים שלך יניב ועוד שניים של השותף שלך זה לא כל הענף . עף על עצמך .
- 6.אוגי לוי 29/10/2017 12:43הגב לתגובה זוהקמפיין - אנדרטה מביכה לכל הענף
- 5.מישהו שמפרגן 29/10/2017 11:39הגב לתגובה זומשרד אליפות לקוח אליפות מנהלי שיווק אלופים
- סער 29/10/2017 11:47הגב לתגובה זואתה גם אליפות, מנצ אמיתי.
- זה לא אני זה יניב (ל"ת)סער 29/10/2017 12:28
- 4.מידי אוקר 29/10/2017 11:05הגב לתגובה זומעבר להומור הילדותי שראינו כמוהו אינסוף (היו כמה כאלה למשרדים, אם אינני טועה) - זה לא עשוי מספיק טוב. גוון העור של הפרצופים לא אחיד עם זה של הגופות משאטר וההדבקה מאוד גסה. עיצוב שנה א'. אם הייתם מאזנים דחקה בינונית וסמי-פרובוקטיבית עם ביצוע מדהים - ניחא. לא נורא.
- 3.ניר 29/10/2017 10:48הגב לתגובה זולבחור בניר כאחד ממנהלי השיווק הבכירים במשק מראה את רמת הפרסום הירודה . בהצלחה ניר ובהצלחה מנצ. הארץ, כדי לכם לבדוק את עצמכם. כבר הפסיק להצחיק.
- ניר 29/10/2017 13:11הגב לתגובה זואהיה זמין לך
- ניר 29/10/2017 11:20הגב לתגובה זותמות/י.
- ניר 29/10/2017 11:37אני לא משתמשת במושגים של תמות/י. אתה ירוד. ואתה יודע את זה בתוכך.
- 2.חזרנו ל-1997 אה? (ל"ת)איפה דודו טופז? 29/10/2017 10:37הגב לתגובה זו
- 1.ענבר 29/10/2017 10:36הגב לתגובה זומעציב אותי שעיתון כמו הארץ לא מצליח להביא רעיונות קריאטיבים מעבר למסרים מיניים . כמו בקמפיין שלו עם המוח והזין , וכמו פה . האם הבעיה היא במשרד הפרסום שלהם שיודע לבלוט רק בפרובוקציה מינית ? אולי . מנצ ידוע כמנסה להצחיק ולהגזים ומצליח בזה רק שמשתמש בעזרים כאלה .חבל , זה כבר משעמם .