R3
צילום: יח"צ/ צילום מסך

2 ארד לאחיות מלול וגרייט על קמפיין R3 בתחרות LIA

הקליפ המושקע GERMAN STRONG שעלה לאוויר בחודש יוני האחרון היה מועמד לפרס ב-3 קטגוריות
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה LIA גרייט דיגיטל

3 שבועות לאחר שהעפילו לשלב הגמר של תחרות הפרסום LIA בלונדון, קמפיין הקליפ של האחיות מלול באמצעות גרייט דיגיטל, עבור מותג הקונדומים R3 (ניאופרם) לא חוזר בידיים ריקות. המהלך זכה ב-2 פרסי ארד בקטגוריות הקראפט: פרודקשן דיזיין ועריכה.

הקליפ המושקע GERMAN STRONG שעלה לאוויר בחודש יוני האחרון היה מועמד לפרס ב-3 קטגוריות: Editing, Production Design, Use of Music & Sound Design. הוא זכה כאמור בשתיים מהן. הקמפיין שעלה ברשת נחשב להצלחה עם נתונים מרשימים של 1.5 מיליון צפיות, 500 אלף מהן הגיעו באופן אורגני ללא מימון, לצד 1200 שיתופחם ו-7000 תגובות.

רז מסינג, סמנכ"ל הקריאייטיב של גרייט אמר לאייס: "גאווה גדולה לקבל הכרה בינלאומית בתחומי העיצוב והקראפט לצד הקמפיינים הכי גדולים בעולם".

 

קרדיטים: לקוח: R3 קבוצת ניאופרם משרד פרסום: Great Digital Partners  בתפקיד התאומות מלול: הודיה ומירב מלול במאי: טל זגרבה סמנכ״ל קריאייטיב: רז מסינג סמנ״כלית לקוחות: מיכל נעים סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר מנהל קריאייטיב: תום זכאי, אילן ירוחם ארט דיירקטור: רייצ'ל שניידר קופירייטר: ליאור שוהם מנהלת לקוח: כרמל רם תקציבאית בכירה: עדי משה מפיקה: רחלי בוקסנבוים פלנר: רן שלהבי מנהלת מדיה חברתית: לי מלאך מדען: בובי לקס לחן עיבוד והפקה מוזיקלית: אמיר שדה ובן מאור צלם: אלון לוצקי הפקה בפועל: איריס ישראלי עורך: שחר בארי ארט דירקטור: יעל ויזר קולוריסט: איתי עוז-ארי עיצוב גרפי: יעל ויזר, אסף מנדלוביץ', תומר מור אפטר: יעל ויזר ייצוג: רותם מיטשל 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    הדס 04/11/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד חברים. הכי אינטרנשיונל. שאפו על הזכייה בליה. לא פשוט בכלל.
  • 1.
    רינת 01/11/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    אחלה משרד , משרדי העתיד