'חברון זלצמן' זכה בתקציב פרסום ענף הזית במועצת הצמחים
משרד הפרסום חברון זלצמן, בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן, נבחר לטפל בענף הזית במועצת הצמחים ולהוביל את הקמפיין הנוגע לשמן זית ישראלי.
בשנים האחרונות קיבל נושא שמן הזית קיבל תנופה לא מעטה, בעיקר הודות למחקרים המצביעים על התכונות הבריאותיות של שמן הזית, אך יחד עם זאת פתיחת מכסות היבוא וכניסתו של שמן מיובא באיכות נמוכה או שמנים מזויפים פגעה קשות בענף ובחקלאים.
המשרד גבר על 4 משרדים ונבחר למתג מחדש את שמן הזית הישראלי ואת תו האיכות המופיע על גבי הבקבוקים. כמו כן, יוביל המשרד קמפיינים במהלך חג החנוכה המחובר תדמיתית לשמן הזית הישראלי ויוביל את המסרים הפרסומיים והשיווקיים של ענף הזית.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.למה צריך משרד פרסום ב2017??מדיה 04/11/2017 15:09הגב לתגובה זו0 0סטודיו טוב בעלות של 2000 שח בחודש יכול לחסוך 30 אחוז עמלות של מתווכים שקונים ממתווכיםסגור
-
1.שיהיה בהצלחהמלי 01/11/2017 15:25הגב לתגובה זו4 0אחלה אנשים ומשרד מעולה. מברוק!סגור