
פייק ניוז: רויאלטי משתלט על החדשות בקמפיין רדיו משעשע
משרד הפרסום חברון זלצמן, מהבולטים בתחום הרדיו, מראה שהניסיון שצבר בשימוש במדיה הוותיקה אינו לשווא. קמפיין חדש של המשרד עבור מותג השעונים של רשת התכשיטים רויאלטי עלה הבוקר לאוויר כשהוא מבצע מניפולציה משעשעת על מבזק החדשות השעתי בתחנות הרדיו של כאן.
המניפולציה היא למעשה קמפיין שנשמע כמו מבזק החדשות, רק שהוא מתחיל 2 דקות לפני מועד המבזק ואז הופך לדו שיח קליל בטון חדשותי ממלכתי בין שני קרייני החדשות אהוד גרף ורן יבנאי. כאשר קריין החדשות מתחיל לקריין את הפתיח הקבוע, למשל: ״שלום רב, השעה 10 והרי…״ הקריין השני (גראף), קוטע אותו בטענה שעדיין לא 10. הקריין הראשי (יבנאי) מבקש להציץ בשעונו של אהוד כדי לוודא מה השעה המדויקת כאשר בסוף מסתבר שהפרסום הוא למבצע שעונים ברויאלטי.
בחברון זלצמן מציינים כי אישור הקמפיין נתקל בלא מעט קשיים מצד תאגיד השידור, מעצם העובדה שהוא עשוי להטעות את הצופים. רק לאחר שבועיים של דיונים ניתן האישור הסופי מצד המחלקה המשפטית לעלות לאוויר ומהבוקר הקמפיין משודר בכל תחנות כאן, בכל שעה.
קרדיטים: קריאייטיב: דודי חברון, שובאל פלח קריינים: אהוד גראף, רן יבנאי, גיל קומר סאונד: סאונדהאוס
- 3.נפלא ומצחיק (ל"ת)יובל 12/11/2017 14:52הגב לתגובה זו
- 2.א. א. 12/11/2017 08:19הגב לתגובה זובדיחה של זקנים ובסוף מישהו צריך לקנות שעון/ תכשיט או להכנס לחנות שלהם, בגלל ההומור הדבילי הזה? עלוב.
- 1.עו"ד טרחניקוב 10/11/2017 10:24הגב לתגובה זולבקשת החזר כספי לכל אזרחי המדינה על בזבוז של שבועיים עבודה של עובדי התאגיד שהיו מעורבים בתהליך אישור התשדיר שאנחנו אזרחי המדינה משלמים להם את המשכורת. בחישוב מהיר כל אזרח יקבל 0.0028 אגורות.