שחר סגל
צילום: יח"צ/אייס
פודקאסט

"הפרסום מתגמל באגו - 30 שניות סרט ואומרים שאתה גאון"

במאי הפרסומות המצליח בישראל בשיחה עם מירן פחמן בפודקאסט EAR CATCHER. "תעשיית הפרסום השתנתה מאוד בעשור האחרון ובטח ב-3 השנים האחרונות. אני לא יודע אם לטוב או לרע, זה אחר"
כתבי אייס | (7)

בפרק מספר 23 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER מתארח במאי הפרסומות הוותיק והמצליח בישראל שחר סגל. בשיחה עם מירן פחמן מדבר סגל, מי שחתום על אלפי פרסומות וכמה מהמצליחות שנעשו בתולדות הענף בישראל, על התעשייה כיום לעומת העבר, על ההתמקדות שלו בבימוי פרסומות למרות שהיה יכול להתנסות בעשייה קולנועית עשירה יותר, על תחילת דרכו בתחום לאחר סיום לימודיו ועוד.

לדברי סגל, "תעשיית הפרסום השתנתה מאוד בעשור האחרון ובטח ב-3 השנים האחרונות. אני לא יודע אם לטוב או לרע, אבל זה פשוט אחר, ועדיין אני מנסה לעשות את הדברים שכיף לעשות אותם". על ה"אדישות" המאפיינת אותו אומר סגל: "למרות שאני עושה הרבה דברים (תיאטרון, מסעדנות, אופנה, מ"ב), הקרנת לקוח זה עדיין האירוע הכי מפחיד שיש לי בשבוע או בחודש ואני עדיין שטוף זיעה לפני זה".

על הפרסום בחייו אומר סגל: "נשאבתי לתוך תעשיית הפרסום עוד כשקראו לזה תשדירי שידור, בצורה מאוד אינטנסיבית, באלפים, למרות שלא ספרתי. זה מתגמל מאוד גם ברמת האגו, 30 שניות ואומרים לך שאתה גאון. כנראה זה לא בער בדמי לעשות דברים אחרים למרות שתמיד מצאתי את עצמי עושה עוד משהו ואני ממש לא מרגיש החמצה בתחום הקולנוע, זה לא מדגדג לי באצבעות. זו העבודה שלי כל עוד לא החלטתי אחרת, אני אוהב למקסם את המוצר ולעשות הכי טוב ושהלקוח יהיה מבסוט".

לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.  

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט  ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יעקב שכטר 21/04/2018 20:15
    הגב לתגובה זו
    החיבור בן אלו הפרסומות ללהטוטן המילים במטבח כלל לא מפתיע.ביחד הם המציאו נוסחא מנצחת.אבל מאחורי כל הטריקים והלהטוטים אין איכות אמיתית והם מאכילים את הקהל הרבה לוקשים בכיסוי שהם מוכרים איכות.כאתה בא לטעום אתה פשוט מתאכזב קצת כמו"בגדי המלך החדשים"אז אולי יש כאן הבנה איך מדברים עם הקהל הישראלי אבל איפה האכל?!
  • 5.
    איש חכם מחניף לפרסומאים המניע הוא כסף ואגו. (ל"ת)
    קוסם של מילים 10/01/2018 00:11
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כשרון בינוני 29/11/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    ואף במאי לא רוצה לעשות פרסומות משמימות ללקוחות פחדנים, אלא אם הוא בעצמו כזה. אחרת, הוא עושה סרטים אמיתיים.
  • 3.
    במאי 28/11/2017 20:03
    הגב לתגובה זו
    אבל חייב להוסיף : קונבציונאלי ושייך לדור הישן. התוצאות של הדור החדש טובות יותר.
  • אורית 28/11/2017 23:29
    הגב לתגובה זו
    ולא, וניה היימן לא עובד בארץ.
  • 2.
    בכיר 28/11/2017 18:18
    הגב לתגובה זו
    גאון. חכם. איש קונספט. עמוק. סקרן הוגן. פרטנר אמיתי.
  • 1.
    לשעבר 28/11/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    ראיון מגונן, כזה ששומר על עצמו באדיקות. נחמד בסך הכל אבל לא פורץ דרך. לסיכום: תחבולן אדיר עם יכולת מינוף מרשימה.