עמית משיח. מקאן תל אביב
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

קימברלי קלארק מרכזת את כל הפעילות במקאן ונפרדת מגיתם

גיתם ומקאן חולקים את הפעילות בתקציבי קימברלי קלארק מעל ל-15 שנים.  2 המשרדים החזיקו בנתח פעילות שווה שעומד על כ-8 מיליון שקלים בכל משרד
משה בנימין | (6)

קימברלי קלארק, אחת מחברות ה-FCMG המובילות בעולם החליטה לרכז את כל פעילות הפרסום שלה בישראל במשרד פרסום אחד - מקאן תל אביב. המשמעות היא פרידה ממשרד הפרסום גיתם BBDO שחלק את התקציב עם מקאן וטיפל במותגי ניקול, לילי וקלינקס.

גיתם ומקאן חולקים את הפעילות בתקציבי קימברלי קלארק מעל ל-15 שנים. התקציבים המרכזיים שטופלו במקאן היו האגיס וקוטקס כאשר 2 המשרדים החזיקו בנתח פעילות שווה שעומד על כ-8 מיליון שקלים בכל משרד שמעתה ירוכז במלואו במקאן.

לאייס נודע כי בחברה שוקלים את המהלך מזה תקופה, מתוך החלטה אסטרטגית למקד את הפעילות בעולמות הדיגיטל והדאטה. ההחלטה התקבלה כבר לפני חודש וכעת הופכת לרשמית ויוצאת לפועל.    אורי בן שי, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל: "ברצוני להודות לגיתם BBDO ולאנשים הנפלאים על שותפות אמיצה וארוכת שנים עם קימברלי קלארק ישראל. תרומתם בבניה  ושימור מותגי על אהובים כמו לילי, ניקול וקלינקס הינה לאין שיעור. בנוסף רוצה להודות להם על המחויבות המשותפת והבלתי מתפשרת לשים תמיד את טובת הצרכנים שלנו והנאתם במרכז".       

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא נעים לשמוע כשאומרים שאתה גרוע בדיגיטל (ל"ת)
    גיתם חיים בניינטיז 05/12/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אז ביי גיתם. מי הבא ללכת. (ל"ת)
    דנה 04/12/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ראובן 04/12/2017 12:26
    הגב לתגובה זו
    איבדו את חישגד לאדלר, עכשיו את קימברלי למקאן, מה הלאה?
  • דור 05/12/2017 00:03
    הגב לתגובה זו
    כי סהכ החליפו (והגדילו) תקציבים בגיתם בפיס ובכלמקרה זה עדיף מלהתמודד במכרז להפסיד במכריז ולא לדעת לפרגן. טיפש נודניק.
  • דנה 04/12/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    והנה כבר פשוט להיות שוב בגיתם !
  • מה זאת אומרת? ג'יפ חדש למנכ"ל (ל"ת)
    ZBBBB 04/12/2017 14:47
    הגב לתגובה זו