תקציב הפרסום הכללי של buy&drive עובר לאקליפטוס
משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס יתחיל לנהל את תקציב הפרסום של חברת הליסינג, ההשכרה ומכירת הרכבים buy&drive – כך נודע לאייס. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הפרסום של החברה עמד על כ-2 מיליון שקלים במחירים ריאליים.
buy&drive בבעלותו של אורי דגמי קיימת כבר 20 שנה ומספקת מגוון פתרונות בעולם מכירת הרכב, רכבי 0 קילומטר, מסלולי ליסינג פרטיים ועסקיים והשכרת רכב. לחברה גם התמחות במכירת רכבי יוקרה.
כעת עובר כלל תקציב הפרסום – אונליין ואופליין לטיפול אקליפטוס תחת ניהולו של ארז ברכץ. בין לקוחות החברה נמצאים פלאפון, קבוצת פוקס, בזק בינלאומי, smart air, ski deal, קניון הדר ועוד.
מנהל השיווק ב-buy&drive בר בבג'נוב אישר את הפרטים ומסר: "אנו שמחים לצרף את אקליפטוס כשותף אסטרטגי לכוחותינו, אנו בטוחים שיחד נוביל את buy&drive לשיאים חדשים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.המת קם לתחייהרמיל'ה 19/12/2017 15:32הגב לתגובה זו0 0מצא ערס את ערסיותו. המילים ארז ברכץ מופיעות בכתבה יותר פעמים משם הלקוח. מי אחראי לפשלה ?סגור
-
4.אקליפטוס עוד קיים? (ל"ת)רמי 19/12/2017 09:55הגב לתגובה זו0 1סגור
-
3.ארז התותחמבורך 18/12/2017 15:53הגב לתגובה זו2 0מברוק!סגור
-
2.לא סגרו כבר את המשרד הזה?? (ל"ת)משה חליפה 18/12/2017 14:24הגב לתגובה זו0 2סגור
-
התבלבלת - זה את המשרד ההוא ברמת החייל סגרומשה מגניפה 18/12/2017 14:33הגב לתגובה זו2 0מצחיק אתהסגור
- טען עוד
-
1.מז״ט ברכץ! (ל"ת)ערן 18/12/2017 13:50הגב לתגובה זו2 0סגור