גליקמן שמיר סמסונוב
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

קוקה קולה נפרדת מערן גפן: תקציב החדשנות עובר לגליקמן

הרה ארגון במערך הפרסום של קוקה קולה נמשך. לאחר הפרידה מדחף ו-teenk כעת מגיעה הפרידה מגפן טים. המרוויח הגדול הוא שוב גליקמן שמיר סמסונוב
משה בנימין | (16)

החברה המרכזית למשקאות קלים ממשיכה ברה ארגון הפנימי בגזרת ספקי הפרסום של קוקה קולה. מה שהתחיל בפרידה מדחף לאחר שנים רבות והמשיך לפרידה מחברת teenk מגיע כעת לפתחה של חברת גפן טים בראשות ערן גפן. לאייס נודע כי בקוקה קולה הוחלט להיפרד מסוכנות הפרסום של גפן שטיפלה בתקציב הפרסום של המותג בגזרת החדשנות.

השינויים במערך הפרסום של קוקה קולה החלו עם כניסתה של שלי שמיר-קינן לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה.

שמיר-קינן החליפה את אלון זמיר בנובמבר 2016 (לאחר 7 שנים בתפקידו ולאחר ששימשה כסמנכ"ל שיווק בנביעות מקבוצת החברה המרכזית) ובאוגוסט 2017 התקבלה ההחלטה הגדולה הראשונה בקדנציה שלה, מבחינת שוק הפרסום, עם העברת תקציב הפרסום של קוקה קולה מדחף לגליקמן שמיר סמסונוב. מסתמן כי משרד הפרסום מקבוצת פובליסיס ישראל בראשותם של חנן גליקמן, יגאל שמיר וגיל סמסונוב יהפוך שוב למרוויח העיקרי ויקבל לידיו את תקציב ה"חדשנות" מידיו של גפן.

לצד גליקמן, מערך הפרסום של החברה המרכזית כולל את יהושע TBWA המטפל במותגי החלב-טרה ובמותג המים המינרליים נביעות ובאומן בר ריבנאי המטפל בפריגת, קרלסברג וספרייט

מקוקה קולה נמסר בתגובה: "תקציבי הפרסום, הדיגיטל והחדשנות של המותגים Coca-Cola Zero, Coca-Cola, ו Diet Coke ינוהלו מעתה במשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשר מנהל גם את תקציבי הפרסום והדיגיטל של המותגים Fanta ו- Fuze-Tea מבית החברה".

מגפן טים נמסר בתגובה: "זכינו לטפל בתקציב הדיגיטל והחדשנות של קוקה-קולה בארבע השנים האחרונות. מקמפיין השמות בו הכל התחיל ודרך אין סוף חדשנויות, כוכבים נופלים, ובקבוקים ייחודיים שהפכו לקמפיינים עולמיים. בזכותם הפכנו לצוות חזק עם יכולות בליגה בין לאומית ומניפת לקוחות רחבה. על כך נזכור להם חסד נעורים לתמיד".

 

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    אז עכשיו שוקה יעשה קוקה קולה ..? משרד מביך.. (ל"ת)
    טוני 26/12/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מו דג 25/12/2017 22:50
    הגב לתגובה זו
    תמיד כיף לראות את כמות הפרגון והליקוק/ חוסר הפרגון והלכלוך בעף הנכרת הזה ואיך הניגודים דרים בכפיפה אחת עם תשוקה ושמחה לאיד, ממש כמו משקה סכריני רב קפאין ואנרגיה שגורם לרחשים לבעבע מתחת לאדמה ולהחלמה משיעול לאלרגיים לכל הגזים הניתזים סביב.
  • 10.
    אחד שאוהב אתכם 25/12/2017 22:03
    הגב לתגובה זו
    גליקמנים אלופים - מגיע לכם מגיע לכם בענק משרד אהוב על העובדים ועל הלקווחות המספרים לא משקרים ממוצע לקוחות מעל 12 שנים ממוצע עובדים מעל עשור משרד שצמח מלמטה בעבודה קשה בלי פוזות של פרסומאים שחיים על ענן אנשים מקסימים אחד אחד
  • 9.
    מה זו ההמצאה תקציב חדשנות?? (ל"ת)
    נירי 25/12/2017 20:29
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    טוב מאוד 25/12/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
    גפן שורפים להם כסף על כלום. על חשבון הסינים
  • גם ממקאן 09/01/2018 10:10
    הגב לתגובה זו
    למרות ש"על חשבון הסינים" זה תוספת טובה
  • 7.
    מבזבזים לתנובה כסף על ימין ועל שמאל (ל"ת)
    גפן עושים צחוק 25/12/2017 19:11
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מכיר את המצגת 25/12/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    "מקמפיין השמות בו הכל התחיל ודרך אין סוף חדשנויות" - עכשיו לאמת, זאת לא מצגת שהכנתם. את המצגת עם קמפיין השמות הציג ינון לנדברג לקוקה קולה שנתיים לפני שהקמפיין שלכם עלה. זה שגנבתם מצגת של משרד אחר ועלה לאוויר לא אומר שאתם חדשניים...יצירתיים אולי, בדרך שגנבתם את היצירה. אני אמתין לחדשות הבאה שלכם אם זה יקרה מתישהו.
  • 5.
    לשון. 25/12/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
    אחרי כל הליקוקים.
  • לפרסמן כבר התייבשה הלשון (ל"ת)
    קוקה קולית 25/12/2017 21:11
    הגב לתגובה זו
  • תכלס (ל"ת)
    בןבן כל יכול 25/12/2017 20:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גרין 25/12/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    זהו ? אין חדשנות יותר? מה האסטרטגיה ? רטרו ?חוזרים למשרד נורמאלי ?למה הם עזבו? יש תשובה? כתב? מישהו?
  • הכי קל להיות בינוניים (ל"ת)
    קוקה קולית 25/12/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מכיר את כולם 25/12/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    בכל הקשור לחדשנות - לגפן איין באמת מתחרים . החלטה טיפשית !
  • 2.
    אורלי 25/12/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    מנצים אמיתיים! לא בכאילו
  • 1.
    לקוחה 25/12/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    יש לי היכרות קרובה עם המשרדים, בתור עובדת לשעבר של הגליקמנים. אני אומרת: קוקה-קולה הולכת לחזור לניינטיז מעכשיו. חדשנות בגליקמן? מילה זרה.