קוקה קולה נפרדת מערן גפן: תקציב החדשנות עובר לגליקמן

הרה ארגון במערך הפרסום של קוקה קולה נמשך. לאחר הפרידה מדחף ו-teenk כעת מגיעה הפרידה מגפן טים. המרוויח הגדול הוא שוב גליקמן שמיר סמסונוב
 | 

החברה המרכזית למשקאות קלים ממשיכה ברה ארגון הפנימי בגזרת ספקי הפרסום של קוקה קולה. מה שהתחיל בפרידה מדחף לאחר שנים רבות והמשיך לפרידה מחברת teenk מגיע כעת לפתחה של חברת גפן טים בראשות ערן גפן. לאייס נודע כי בקוקה קולה הוחלט להיפרד מסוכנות הפרסום של גפן שטיפלה בתקציב הפרסום של המותג בגזרת החדשנות.

השינויים במערך הפרסום של קוקה קולה החלו עם כניסתה של שלי שמיר-קינן לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה.

שמיר-קינן החליפה את אלון זמיר בנובמבר 2016 (לאחר 7 שנים בתפקידו ולאחר ששימשה כסמנכ"ל שיווק בנביעות מקבוצת החברה המרכזית) ובאוגוסט 2017 התקבלה ההחלטה הגדולה הראשונה בקדנציה שלה, מבחינת שוק הפרסום, עם העברת תקציב הפרסום של קוקה קולה מדחף לגליקמן שמיר סמסונוב. מסתמן כי משרד הפרסום מקבוצת פובליסיס ישראל בראשותם של חנן גליקמן, יגאל שמיר וגיל סמסונוב יהפוך שוב למרוויח העיקרי ויקבל לידיו את תקציב ה"חדשנות" מידיו של גפן.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לצד גליקמן, מערך הפרסום של החברה המרכזית כולל את יהושע TBWA המטפל במותגי החלב-טרה ובמותג המים המינרליים נביעות ובאומן בר ריבנאי המטפל בפריגת, קרלסברג וספרייט

מקוקה קולה נמסר בתגובה: "תקציבי הפרסום, הדיגיטל והחדשנות של המותגים Coca-Cola Zero, Coca-Cola, ו Diet Coke ינוהלו מעתה במשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשר מנהל גם את תקציבי הפרסום והדיגיטל של המותגים Fanta ו- Fuze-Tea מבית החברה".

מגפן טים נמסר בתגובה: "זכינו לטפל בתקציב הדיגיטל והחדשנות של קוקה-קולה בארבע השנים האחרונות. מקמפיין השמות בו הכל התחיל ודרך אין סוף חדשנויות, כוכבים נופלים, ובקבוקים ייחודיים שהפכו לקמפיינים עולמיים. בזכותם הפכנו לצוות חזק עם יכולות בליגה בין לאומית ומניפת לקוחות רחבה. על כך נזכור להם חסד נעורים לתמיד".


תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אז עכשיו שוקה יעשה קוקה קולה ..? משרד מביך.. (ל"ת)
    טוני 26/12/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 11.
    תוססססססס
    מו דג 25/12/2017 22:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד כיף לראות את כמות הפרגון והליקוק/ חוסר הפרגון והלכלוך בעף הנכרת הזה ואיך הניגודים דרים בכפיפה אחת עם תשוקה ושמחה לאיד, ממש כמו משקה סכריני רב קפאין ואנרגיה שגורם לרחשים לבעבע מתחת לאדמה ולהחלמה משיעול לאלרגיים לכל הגזים הניתזים סביב.
    סגור
  • 10.
    גליקמן משרד אהוב
    אחד שאוהב אתכם 25/12/2017 22:03
    הגב לתגובה זו
    1 8
    גליקמנים אלופים - מגיע לכם מגיע לכם בענק משרד אהוב על העובדים ועל הלקווחות המספרים לא משקרים ממוצע לקוחות מעל 12 שנים ממוצע עובדים מעל עשור משרד שצמח מלמטה בעבודה קשה בלי פוזות של פרסומאים שחיים על ענן אנשים מקסימים אחד אחד
    סגור
  • 9.
    מה זו ההמצאה תקציב חדשנות?? (ל"ת)
    נירי 25/12/2017 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אחרי קוקה קולה, הגיע הזמן שבתנובה יתעשתו
    טוב מאוד 25/12/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 8
    גפן שורפים להם כסף על כלום. על חשבון הסינים
    סגור
  • טען עוד
  • חשבתי שאמרו לנו להיות פחות שקופים
    גם ממקאן 09/01/2018 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות ש"על חשבון הסינים" זה תוספת טובה
    סגור
  • 7.
    מבזבזים לתנובה כסף על ימין ועל שמאל (ל"ת)
    גפן עושים צחוק 25/12/2017 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 6.
    למה לשקר?
    מכיר את המצגת 25/12/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 7
    "מקמפיין השמות בו הכל התחיל ודרך אין סוף חדשנויות" - עכשיו לאמת, זאת לא מצגת שהכנתם. את המצגת עם קמפיין השמות הציג ינון לנדברג לקוקה קולה שנתיים לפני שהקמפיין שלכם עלה. זה שגנבתם מצגת של משרד אחר ועלה לאוויר לא אומר שאתם חדשניים...יצירתיים אולי, בדרך שגנבתם את היצירה. אני אמתין לחדשות הבאה שלכם אם זה יקרה מתישהו.
    סגור
  • 5.
    ואיזה מסכנים באומן
    לשון. 25/12/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי כל הליקוקים.
    סגור
  • לפרסמן כבר התייבשה הלשון (ל"ת)
    קוקה קולית 25/12/2017 21:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תכלס (ל"ת)
    בןבן כל יכול 25/12/2017 20:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חדשנות
    גרין 25/12/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זהו ? אין חדשנות יותר? מה האסטרטגיה ? רטרו ?חוזרים למשרד נורמאלי ?למה הם עזבו? יש תשובה? כתב? מישהו?
    סגור
  • הכי קל להיות בינוניים (ל"ת)
    קוקה קולית 25/12/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    החלטה טיפשית
    מכיר את כולם 25/12/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בכל הקשור לחדשנות - לגפן איין באמת מתחרים . החלטה טיפשית !
    סגור
  • 2.
    אלופים
    אורלי 25/12/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מנצים אמיתיים! לא בכאילו
    סגור
  • 1.
    חדשנות בגליקמן? ביץ' פליז
    לקוחה 25/12/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    12 2
    יש לי היכרות קרובה עם המשרדים, בתור עובדת לשעבר של הגליקמנים. אני אומרת: קוקה-קולה הולכת לחזור לניינטיז מעכשיו. חדשנות בגליקמן? מילה זרה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות