צילום: כאן
TV
על רקע הרייטינג הנמוך: כאן עולה בקמפיין פרגון עצמי - צפו
לאייס נודע כי התאגיד יעלה היום בסדרת סרטונים שיחשפו את מספר צרכני התוכן שלו בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, על רקע הטענות לרייטינג נמוך ולבזבוז כספי ציבור
תאגיד השידור הציבורי כאן יעלה במהלך היום (יום ה') בקמפיין פנימי לחשיפת התוכן במספרים. בין היתר יחשוף את מספר צרכני התוכן הדיגיטלי שלו, וגם את מספר הנחשפים לתכני הטלוויזיה שלו מדי ערב.
קמפיין זה מגיע דווקא בתקופה מאתגרת בלשון המעטה לתאגיד - עם נתוני רייטינג נמוכים מאד על רקע הפיצול בערוץ 2 שפגע קשה בכאן וטענות לבזבוז כספי ציבור. כזכור, גם שר התקשורת איוב קרא התייחס לרייטינג ותהה מדוע צריך שידור ציבורי שזוכה לרייטינג של 1.5% בלבד. המטרה של כאן היא להצביע על כך שהתכנים שהוא מפיק מגיעים לקהלים רבים.
את הקמפיין הנוכחי יובילו למשל מלך זילברשלג (שיתייחס לנתוני הדיגיטל החזקים של התאגיד) ואיתי הרמן, כוכב שעשועון הידע המרדף (התכנית הנצפית ביותר בכאן 11).
- 4.ריקי 02/01/2018 20:45הגב לתגובה זואני צופה אך ורק בערוץ כאן. ללא ערוץ זה אין מה לראות. לא ניתן להתחרות בערוצים הפונים למכנה המשותף הנמוך ביותר. תנו למי שאינו מוצא עניין בערוצים המסחריים לרוות נחת מרמת שידורים איכותית, שפויה, מיהמנה, רצינית , מעניינת ומכבדת את עורכיה וצופיה. רייטינג אינו מלמד על אכות ומעולם תוכן אמיתי לא נימדד בכמות אלא באכות. רייטינג אינו אלא פייקינג...
- 3.עדי 31/12/2017 10:10הגב לתגובה זועושים פירסומות עצמיות ומבזבזים עוד כסף ציבורי. כשלתם ! הביתה ! להביא אנשים שמבינים בטלויזיה. ניתן בקלות יחסית להפיק סדרות נהדרות ותוכן איכותי וקליל לערוץ ציבורי. ראה ביביסי PBS וכו'. ולנו מה נותנים ? תוכנית בובות שוביניסטית ששייכת למאה שעברה. שידורים חוזרים של הפקות ערוץ 1 ישנות. ותוכנית אירוח מקרטון עם מנחה לא מצחיק בעליל. חבלללל
- אחד 25/01/2018 13:30הגב לתגובה זוהבריטי ב-2015. ריימיק לחרצופים. שילוב של אנימציה ובובות שיכולות לעשות יותר דברים.
- 2.כשלון התאגיד 30/12/2017 22:34הגב לתגובה זועצוב
- 1.מודי 28/12/2017 17:18הגב לתגובה זוחהחהחהחהחהחהחהחה. כל כך מצחיק אבל אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. חהחהחהחהחהחהחה