החלום שלי שיהיה גם Awesome בניו יורק ולונדון

 | 
telegram

כי בתוך שנים ספורות הוא הפך את Awesome לשחקן מרכזי. המעצב בוגר מקאן מעיין פרוינד סיגלר, יצא לדרך עצמאית לפני מספר שנים ובמהרה הפך את Awesome בבעלותו לאחת מחברות המיתוג הבולטות בישראל. השנה הוקמה במשרד מחלקת אסטרטגיה שהוסיפה לפן העיצובי יכולות מחקר ולמידה לצורך גיבוש תובנות שעל בסיסן נבנים מותגים חזקים. מעגל לקוחות החברה גדל אף הוא לרבות השקות של מותגים חדשים שהחברה הייתה מעורבת בהן: pepper, התאחדות הסטודנטים הארצית, אוטותל, מלונות בראון, ויולה גרופ ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות