
עדי ודרובניק מונתה למנהלת מחלקת תוכן שיווקי בגלובס
לאחר 5 שנים בחברת התוכן C מקבוצת פובליסיס ישראל, עדי ודרובניק (36) מצטרפת למחלקה המסחרית של גלובס כמנהלת מחלקת תוכן שיווקי. מינויה לתפקיד מגיע לאחר פרישת רבים מעובדיו הבכירים של העיתון, חלקם מהמחלקה המסחרית ובראשם המשנה למנכ"ל לענייני סחר מוטי בר זיו, בעקבות העברת הבעלות על העיתון וכניסת יובל סיגלר לתפקיד המו"ל, ממנו הספיק כבר לפרוש לאחרונה.
לודרובניק נסיון של למעלה מעשור בעולם התוכן השיווקי. בעברה מילאה תפקידים שונים בתחום התוכן השיווקי בתכניות השונות בקשת ובאתר מאקו. בגלובס מציינים כי בימים אלו מתגבש "קוד אתי" בעזרתה של ד"ר תהילה אלטשולר שורץ והמחלקה תפעל על פי הנהלים וההנחיות שיקבעו וכל זאת בכדי ליצור הבדל ברור ומסומן בין עולמות התוכן לסחר. סמנכ״ל הסחר בגלובס, דרור בנגל: "אני שמח שעדי מצטרפת לכוחותינו. תפקיד ניהול מחלקת התוכן השיווקי הינו אסטרטגי ומאתגר יותר מתמיד ונדרשת יצירתיות רבה. אני בטוח שהיכולות של עדי יעזרו לנו ליצור מוצרים חדשים אטרקטיביים למפרסמים וכל זאת תחת "רגולציה" קפדנית פנימית".
- 5.למה בחרת בחברה כושלת כמו גלובס? (ל"ת)שלומי 01/04/2018 21:58הגב לתגובה זו
- 4.הצעה למפרסמים 04/01/2018 16:33הגב לתגובה זוהתוכן השיווקי נולד והתפתח כבר בשנות ה-50 בארצות הברית. תוכן שיווקי הינו פרסום יעיל מאוד, אשר מביא בדרך כלל לתוצאה פרודוקטיבית. שם המשחק הוא, לדעת כיצד לכתוב את התוכן השיווקי ולהגישו בצורה חכמה, יעילה ומרתקת. אנחנו פיתחנו שיטה חדשה לשיווק פרטני, באמצעות פרסום הנעה לפעולה ממוקד מטרה. דרך הפעולה החדשה, משמשת גם פלטפורמה מעולה, לפרסום תוכן שיווקי מעניין באון-ליין, המגיע ללקוחות מתעניינים, בעזרת פרסום הנעה לפעולה באוף- ליין. מתודת הפרסום הייחודית, גורמת ללקוחות פוטנציאלים, להגיב בחיוב תוך כמה דקות למסר הפרסומי, המועבר אליהם בצורה אישית, מתומצתת ומרוכזת, וכל זאת באמצעות תשדירי הנעה לפעולה, המזמינים את הציבור להתקשר ישירות למוקד של המפרסם - בזמן שידור הפרסומות. על מנת לצפות במצגת של שיטת הפרסום המיוחדת, התקשר(י) ונקבע פגישה לכשמתאים לך 0507928679
- 3.הכי תותחית שיש!!! (ל"ת)גג 31/12/2017 14:45הגב לתגובה זו
- 2.תותחית!!! (ל"ת)אסף 31/12/2017 13:19הגב לתגובה זו
- 1.אחת שיודעת 31/12/2017 13:19הגב לתגובה זובהצלחה!