אחרי חצי שנה בבאומן, התאהבתי באנשים, בסביבה ובמה שאני עושה

אייס |

בזכות השילוב המוצלח בין פרסום לטכנולוגיה. רוי זוארץ ניצב בחוד החנית הפרסומית-טכנולוגית של באומן בר ריבנאי. בשנה האחרונה הוקמה יחידה חדשה במשרד הפרסום אותה הוא מנהל שאחראית על פתרונות טכנולוגיים על גבי הבריפים הקיימים של הלקוחות ולעיתים גם מהלכים יזומים שאינם בהכרח תולדה של בריף ספציפי. בשנה האחרונה נבנו במשרד 10 צ'אט בוטים ללקוחות אסטרטגיים כגון סופרפארם, מאזדה, קליניק, מיטב דש ועוד. המשרד בהובלת זוארץ מיישם טכנולוגיות מתקדמות בתוך פעילות הלקוחות: machine learning, artificial intelligence, NLP.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה