נובי גוד שמח: זינוק של 24% בפרסום לכבוד סוף 2017
מחקר מיוחד שערכה יפעת בקרת פרסום על קמפיינים ייעודיים שעלו לקראת סוף שנה, מעלה נתונים מעניינים. על פי המחקר שבוצע עבור אתר אייס, ההוצאה הכספית לפרסום גדלה ב-24% לעומת תקופה מקבילה בשנה שעברה.
מנתונים שהגיעו לידי אייס עולה כי סך ההוצאה הכספית לפרסום בתקופה שבין 10 בדצמבר ל-28 בדצמבר 2017 עומד על 22.1 מיליון שקלים, מול 17.9 מיליון בתקופה המקבילה 2016.
תחום הריהוט מוביל את הרשימה השנה עם הוצאה מוערכת של כ-5 מיליון שקלים, זינוק מ-2.8 בשנה שלפני כן. התחום בולט במיוחד במבצעי סוף שנה עם נוכחות לרשת ביתילי ורהיטי ZAGA ומכפיל את ההוצאה לפרסום בכ-81%. במקום השני, חנויות חשמל ואלקטרוניקה עם מבצעי סוף שנה של מחסני חשמל והוצאה כספית של כ-4 מיליון שקלים, ירידה מ-5.8 מיליון בשנת 2016.
תחום הבנקים שלא היה קיים בתקופה המקבילה אשתקד, זינק באותם 18 ימים בדצמבר 2017 לכ-3.3 מיליון שקלים, כאשר בולט במיוחד בנק לאומי שמומחי מחלקת העסקים שלו מגיעים ללקוחות העסקים כדי לתכנן את השנה הקרובה. עוד כוכבת השנה היא חברת אל על שיוצאת השנה במכירת סוף שנה למגוון יעדים.
"למרות הגידול השנה, סוף השנה האזרחית הוא קולב פרסומי מתבקש שעדיין אינו מנוצל דיו על ידי המפרסמים הישראלים, עם דגש בעיקר על מבצעי סוף שנה", אומר לאייס נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום. "המגזר הרוסי הקשור בעבותות של נוסטלגיה לנובי גוד, בולט באופן יחסי בהוצאה שלו לפרסום לסיום השנה האזרחית לעומת שאר המגזרים".
אגב, הספירה לאחור לקראת חצות וחגיגות הנובי גוד הניבה לערוץ 9 בפיק 12.5% צפייה בקרב הקהל דובר הרוסית בישראל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה