שער טיים אאוט הישראלי הוכתר ליצירתי ביותר בעולם
המגזין זכה בתחרות השנתית של אתר coverjunkie שעורך תחרות זו מאז 2010. הישראלים גברו על 4 שערים של הניו יורקר, נ"י טיימס, פלייבוי, adage ועוד
כמה פעמים בחיי מותג עיתונות ישראלי הוא יוכל לומר שהוא גבר על הניו יורקר, הניו יורק טיימס, WIRED ועוד? בידיו של מגזין טיים אאוט הישראלי נפלה הזכות הזו לאחר שזכה בתחרות השער היצירתי ביותר ב-2017 בתחרות הבינ"ל אותה עורך מדי שנה coverjunkie.
Coverjunkie הציג לגולשיו 45 שערי עיתונים, והזמין אותם להצביע ל-3 מהם. "זה שוב הזמן הזה של השנה - בחרו את 3 השערים הכי יצירתיים שלכם לשנת 2017", נכתב באתר.
השער המועמד של טיים אאוט של יובל סיגלר עיטר את גיליון הסקס של המגזין לשנה זו - "השיח הציבורי". את צילום השער צילמה נטע דרור ובמרכזה איבר המין הנשי מקושט בפרחים.
ברשימת המועמדים היו בין היתר הניו יורקר (על 4 שערים), הניו יורק טיימס מגזין ו-WIRED (3 שערים כל אחד), מגזין וושינגטון פוסט (2 שערים), ורייטי, פלייבוי, ESPN, דר שפיגל הגרמני, VOICE, adage, ומגזינים מגרמניה, פורטוגל, איטליה, שווייץ, ספרד, בריטניה, אוסטרליה, הולנד וצרפת. והנה לינק לעמוד התחרות של coverjunkie.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה