klm חג המולד
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

סקירת קריאייטיב: KLM במהלך מבריק, חכם ומרגש

KLM מרגשת בשדה התעופה, דקאתלון עוטפת מתנות בספורטיביות ותיקים באפלה מנחיתים חייזרים בניו יורק. סקירת קריאייטיב עולמית, מתחילים
לירון בן יעקב | (1)

1. חברת התעופה ההולנדית KLM ממשיכה לחבר בין אנשים בשדות תעופה בצורה יצירתית, והפעם היא עושה זאת בכל מיני שפות. החברה יצרה מתחם קטן בשדה עם שני כיסאות, שאפשרו לנוסעים המדברים בשפות שונות לדבר באותו שפה. למעשה, כל שיחה שהתנהלה בצד אחד תורגמה בזמן אמת לצד השני, מה שאפשר לכל אחד להתחבר, להבין ולדבר באותה שפה, כמעט.

כיסאות טרנסלייט

2. רשת מוצרי הספורט הצרפתית דקאתלון ממציאה מחדש את המושג "עטיפת מתנה". עטיפת הנייר שבדרך כלל נזרקת לפח הפכה הפעם למוצר ספורט שימושי ואטרקטיבי כמעט לכל אדם אשר מקבל אותה. העטיפה של דקאתלון הייתה עשויה מבד סופג זיעה והסרט שעוטף את המתנה מגומי אלסטי המיועד לאימונים ספורטיביים. עכשיו כל שנותר, זה לעשות עם זה משהו, אולי מחר.

עטיפה ספורטיבית

3. עכשיו זה רשמי, החייזרים נחתו בניו יורק. לרגל העונה החדשה של הסדרה האלמותית "תיקים באפלה" הפתיעו יוצרי הסדרה את תושבי ניו יורק התמימים עם תעלול מעולם אחר. רובוט חייזרי עם תנועות ומבט חייזרי הוכנס לתוך דוכן עיתונים מפוברק של הניו יורק פוסט, ומשם הכל היסטריה. תכלס, הכי קרוב לאמת שהגענו עד היום.

האמת נמצאת אי שם?

*** הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אוחנה 07/01/2018 20:45
    הגב לתגובה זו
    קריאיטייב חדשני? מאולץ ומשעמם...