"מפתיע": 'לם מרגלית שפי' זכה בתקציב עיריית חיפה
כחצי שנה לאחר שיצא למכרז - תקציב הפרסום של עיריית חיפה ימשיך להיות מטופל על ידי משרד הפרסום החיפאי לם מרגלית שפי. כזכור, המכרז זכה לכותרות לאחר שהעירייה הכניסה אליו סעיף שמגביל משרדים למרחק של 15 ק"מ מהעיר, ולאייס נודע כי משרדים מתל אביב חפשו פרצה באמצעות חבירה למשרדים מקומיים.
הזכייה של 'לם מרגלית שפי' שעומד כמובן בתנאי הסף הגאוגרפי, ממשיכה למעשה את ההתקשרות בין העירייה למשרד הפרסום שמטפל בה מזה שנים רבות וגם החזיק בתקציב ערב המכרז. על פי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים בשנה הקרובה.
כאמור, הסעיף המהותי והחשוב במכרז של עיריית חיפה נגע למיקום הגאוגרפי של המשרדים המתמודדים. נראה שבעירייה מבקשים להשאיר את הכסף בחיפה אם מטעמים פטריוטיים ואם מטעמי נוחות עבור העירייה. הסעיף דרש כי "המציע מנהל ולחלופין מתחייב לנהל, בתוך 30 ימים מיום החתימה על החוזה ובכל תקופת חלותו של החוזה משרד פרסום במרחק שאינו עולה על 15 ק"מ מקצה גבול שטח השיפוט של עיריית חיפה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.גנירגניר 14/01/2018 21:05הגב לתגובה זו0 0מניח שמשרד תל אביבי שלא יודע להפסיד בכבוד דאג לכתבהסגור
-
1.נראה כמו מרכז תפור (ל"ת)אבנר 14/01/2018 15:40הגב לתגובה זו0 1סגור