מקאן ואלי ומרכז פרס חוגגים על "הקלטות שרה נתניהו"
לא עברו 24 שעות וכבר עלו לאוויר 2 קמפיינים שעושים ספין אוף לצרחות של אשת ראש הממשלה
פחות מיממה לאחר חשיפת קלטת הצעקות של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ומשרדי הפרסום כבר מזדרזים לקפוץ על עגלת הבאזז עם פרסומות ספין אוף. המרכז האקדמי פרס באמצעות גיתם BBDO וקמפיין עצמי (דרושים) של מקאן ואלי היו המהירים ביותר וכבר עלו לאוויר ברשתות החברתיות.
במרכז האקדמי פרס לקחו את הקלטת והפכו אותה לפרסומת לחוגי הפסיכולוגיה החינוכית ומדעי ההתנהגות הנפתחים בסמסטר האביב. במקאן ואלי הפכו את ההקלטה לקמפיין דרושים בקולה של המנכ"לית הדר גור-אריה שלכאורה הוקלטה באופן "בלעדי" כשהיא מבקשת לגייס לשורותיה "אשת מקצוע מש-כי-לה, תק-צי-ב-אית, BA, MA".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. (ל"ת)אוראור 30/01/2018 12:33הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.שאלת קלו: האם ייתכן שכל ההדלפה נועדה לשרת את הפרסום?דניאל י.י.בןאבו 30/01/2018 11:21הגב לתגובה זו1 0מה פתאום? ממתי לאנשי הפרסומות יש קשרים עם עיתונאים ועם פוליטקאיים? הרי הם נקיים מכל רבב מאז פורום החווה ופורום ליבני ועוד...סגור
-
3.RTM במיטבויודע דבר 29/01/2018 17:46הגב לתגובה זו2 1קטן קצר קולע שאפו גדול למנהל השיווק הנבון של פרססגור
-
2.האמת שהמהלכים האלה הוציאו אותם קטנים וסתמיים...לא אוהד של שרה 29/01/2018 16:08הגב לתגובה זו4 1שום מקוריות, סתם רוכבים על גל של פופוליזם זולסגור
-
1.אני מכיר אותואחד שיודע 29/01/2018 13:30הגב לתגובה זו6 2מי שעשה את הקול של שרה הוא כזה איש קטן אבל מה זה חמודסגור