"לקוחות מתדפקים על הדלתות, כנראה שאנו עושים משהו טוב"
ארז מיטל, המשנה למנכ"ל קריאייטיב ושותף במשרד הפרסום לעומק התודעה התארח השבוע בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EARCATCHER. מיטל התייחס לשמו הארכאי של המשרד, מיקומו ביהוד, העבודה בגזרה הבינלאומית עבור וואווי, חלוקת העבודה עם טל רביב ועוד.
על שיתוף הפעולה עם טל רביב אומר מיטל: "אין תחרות ביני לבין טל רביב, אין מקום לאגו, המטרה היא לקדם את המשרד. כל אחד מאיתנו מגיע עם ההיסטוריה שלו. אגו זה לא דבר שמוביל אותי בחיים". על שמו של המשרד הוא אומר: "לא נחליף את השם. זה חלק מהקטע שלנו. זה חלק מהאג'נדה. יש מצב שאם היינו מקימים עכשיו משרד לא היינו קוראים לו לעומק התודעה אבל זה כבר נהיה מותג בפני עצמו".
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
מיטל גם מדבר על משנתו הקריאייטיבית ומציג אותה באמצעות הדוגמא של שפת הקמפיין לבנק אגוד (הדגים). בנוסף הוא מציין: "לקריאייטיב טוב ובועט יש הרבה פרשנויות - אין אמת אבסולוטית לקריאייטיב טוב ואני מרוצה ממה שיש אצלנו. אנחנו, בשונה ממשרדים אחרים לא עובדים בתחרויות פרסום - אני מכיר משרדים אחרים שעובדים בזה. אנחנו מתמקדים בפרסום נכון עבור הלקוח והמטרות העסקיות שלו ועובדה שלקוחות מתדפקים על הדלתות שלנו, אז כנראה שאנחנו עושים משהו טוב".
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.הקיץ בפתחמארק צוקרברג 04/03/2018 16:03הגב לתגובה זו0 0ארז אל תשכח להוציא שתיה קרה ללקוחות שממתינים בכניסה. הקיץ בפתח ואנו לא רוצים שהלקוחות המתדפקים יתייבשו בשמש הקופחתסגור
-
1.וואווי לא מרוצה, ואלקטרה מוצרי צריכה עלולה להפסיד מיליוניםקורא עיתונים 13/02/2018 10:53הגב לתגובה זו0 1https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001223415סגור