
ניצן אלמוג-עברון מצטרפת למרקו מיקיאלי בפייסבוק ישראל
פייסבוק ישראל מצרפת לשורותיה את ניצן אלמוג-עברון בתום הליך מיון שהיה בעיצומו בשבועות האחרונים. אלמוג עברון תחבור למרקו מיקיאלי ותשמש תוספת כוח למחלקה שאמונה על הקשר בין פייסבוק ישראל למשרדי הפרסום בישראל - כך נודע לאייס.
אלמוג-עברון (34) בעלת ניסיון של למעלה מעשור בענף הפרסום והשיווק, צמחה בתפקידי דיגיטל במשרדי הפרסום המובילים בארץ, ביניהם באומן בר ריבנאי וגיתם BBDO. לאחר מכן עברה לסוכנות הקריאייטיב-דיגיטל Hooligans שבה שימשה כסמנכ"ל לקוחות. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת טכנולוגיות וחווית צרכן באגף השיווק של קוקה-קולה ישראל.
היא תצטרף למרקו מיקיאלי, שמנהל מזה כ-4 שנים את השותפויות עם סוכנויות הפרסום ויתמקד מעתה בהובלת השותפויות האסטרטגיות עם קבוצות הפרסום הבינלאומיות הפועלות מישראל ומשרדי הקריאייטיב כגון פובליסיס, WPP, אומניקום וכו'.
במקרים קודמים שבהם החברה התקשתה לאתר מועמדים ראויים לתפקידים אותם היא מציעה, פורסמו המשרות בפומבי, אך במקרה הנוכחי, נראה כי הטאלנטים בענף הפרסום הישראלי רוקדים לצלילי החליל הפייסבוקי שמציע תנאים מפתים והזדמנות לצאת ממירוץ הפרסום היומיומי השוחק. בהתאם לזאת החברה לא נאלצה להשקיע זמן רב במאמצי הגיוס, והחיפוש הראשוני מתחת לרדאר כבר הניב תוצאות.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
טיפוח הקשר בין פייסבוק ישראל למשרדי הפרסום באמצעות שילובה של אמלוג-עברון במערך ופתיחת ערוץ תקשורת אסטרטגי שיפעל מול אנשי המפתח המייצגים את קבוצות הפרסום הבינלאומיות בישראל מהווה איום מתמשך על גופי המדיה הישראליים. אותם אלו שרק לאחרונה שיגרו לשר האוצר מכתב מטעם פורום אתרי האינטרנט (וואלה, הארץ, ynet, מאקו, נענע10) שבו קבלו על הזרמת כספי פרסום של משרדים ממשלתיים לגופים כגון פייסבוק וגוגל שאינם משלמים מסים למדינת ישראל.
מבין 20 משרדי הפרסום הגדולים הפועלים בישראל רבים, מוחזקים בידי חברות הפרסום העולמיות, כגון מקאן תל אביב וראובני פרידן (IPG), באומן בר ריבנאי, ליאו ברנט, גליקמן שמיר סמסונוב (פובליסיס), גיתם, יהושע (אומניקום) ועוד.
עידו דותן, סמנכ״ל השוק המקומי בפייסבוק ישראל: "אני מברך על הצטרפותה של ניצן לצוות. משרדי הפרסום הם חוד החנית של התעשייה, וההרחבה הנוספת של הצוות תעזור לנו להיות שותפים טובים יותר לשחקנים המשמעותיים בתעשייה".
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- חדשות 12 בפער עצום; "הפטריוטים" ממשיכים לבלוט
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
מרקו מיקיאלי: "במהלך השנים האחרונות הובלנו מהלכים משמעותיים עם השותפים האסטרטגיים שלנו בשוק, משרדי הפרסום. אני סמוך ובטוח שהרחבת הצוות תאפשר לנו לתת תמיכה עמוקה יותר לסוכנויות, הן בצד המדיה והן בצד הקריאייטיב".
- 14.דני 13/02/2018 19:22הגב לתגובה זומה קורה להם בקוקה קולה? כולם עוזבים? להחזיר את אלון ומהר .כולם יחזרו
- 13.דני 13/02/2018 15:57הגב לתגובה זואחת הנשים המוכשרות
- 12.חושב שאולי צריך פוסטר באיילון של ניצן במשרדי פייסבוק (ל"ת)אחד שיודע 13/02/2018 14:29הגב לתגובה זו
- 11.יחיאל 13/02/2018 12:07הגב לתגובה זוקוקה קולה הפסידו בענק. אין עוד תותחי דיגיטל כמוה
- 10.אחד שיודע 13/02/2018 07:07הגב לתגובה זואחת מהאנשים הכי מוכשרים בתעשייה לא יאמן שקוקה קולה נתנו לה ללכת
- 9.האיש שבקיר 12/02/2018 22:07הגב לתגובה זועד שמשרדי הפרסום הגדולים לא יראו כסף מפייסבוק בתצורת "עמלות מדיה" או שמות מכובסים אחרים לא יהיה להם אינטרס אמיתי להסיט תקציבים. ימשיכו לשחק עם דגי רטט קטנים מתוך הברנז'ה
- 8.רחמים לא ידע 12/02/2018 20:50הגב לתגובה זובקבוצת קוקה קולה עוד לא מבינים את גודל האבידה. יבינו בקרוב. היה להם את הדבר הכי טוב ביד וחמק להם. מי יביאו ברמה שלה? אין
- 7.אסי 12/02/2018 19:36הגב לתגובה זוניצן ראויה ומקצועית מאוד,שני הצדדים זכו ואין ספק שהיא תצליח..ניצן התותחית!
- 6.אשת הדיגיטל הכי רלוונטית היום בשוק! פייסבוק הרוויחו (ל"ת)צחי 12/02/2018 18:59הגב לתגובה זו
- 5.יורגן 12/02/2018 17:32הגב לתגובה זולא נחמדה וחמוצה יותר מלימונדה בבותקה מול הבימה
- 4.אשת מקצוע מהמעלה הראשונה (ל"ת)דניאל 12/02/2018 17:24הגב לתגובה זו
- 3.נירית 12/02/2018 17:20הגב לתגובה זוהאלופה של החברה שלנו .
- 2.דפדפ 12/02/2018 16:08הגב לתגובה זוניצן סופר מקצועית, ואישה מדהימה! כל הכבוד!
- 1.תותחית! פייסבוק זכו בנכס! (ל"ת)מאור 12/02/2018 15:59הגב לתגובה זו