מיטב דש
צילום: יח"צ

תקציב הפרסום של 'מיטב דש הלוואות' - לאשכנזי זלצמן

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2017 הושקעו כ-40 מליון שקלים בפרסום הלוואות קמעונאיות
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום אשכנזי זלצמן קיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של מיטב דש הלוואות - מותג ההלוואות של בית ההשקעות, שטופל עד לאחרונה בבאומן בר ריבנאי.

ניסיון העבר של משרד הפרסום בתחום הבנקאות-פיננסים כולל את הטיפול בתקציב הפרסום של בנק ירושלים. שוק ההלוואות הקמעונאיות החוץ בנקאיות תחרותי ורווי בשחקנים מרכזיים מתחום האשראי כגון ויזה כאל, לאומי קארד וישראכרט. לאלו נלווית גם חברת מימון ישיר שפעילה מאוד במדיה ומיטב דש שמנסה לנגוס בנתח שוק.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2017 הושקעו כ-40 מליון שקלים בפרסום הלוואות קמעונאיות. הקמפיין הראשון של מיטב דש באמצעות אשכנזי זלצמן עלה בשבוע האחרון בדיגיטל ועל גבי אוטובוסים של כנען.

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לינדסטרום 15/02/2018 11:28
    הגב לתגובה זו
    מעניין מי יטפל בהם, בלי סמנכל קריאייטיב, בלי פלנינג, בלי קופי ובלי מנהל סטודיו...
  • 1.
    נעמה 15/02/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד