אלי שגיב. לוריאל ישראל
צילום: גיא כושי ויריב פיין

אחרי הדיגיטל - לוריאל יוצאת במכרז על רכש המדיה בטלוויזיה

היקף הפעילות של חברת הקוסמטיקה בטלוויזיה עומד על כ-10 מיליון שקלים. בשנים האחרונות מטופל התקציב ביוניברסל מקאן שגם זכתה במכרז הדיגיטל
משה בנימין | (1)

לוריאל ישראל יוצאת במכרז על תקציב רכש המדיה בטלוויזיה. בחברה מציינים כי היציאה למכרז היא חלק ממדיניות לוריאל העולמית לנהל מכרזים תקופתיים בכל גזרות פעילות המדיה.    בשנים האחרונות מטפלת בתקציב המדיה בטלוויזיה חברת יוניברסל מקאן שגם זכתה בתקציב הדיגיטל של לוריאל ישראל ביולי 2016. יוניברסל צפויה להתמודד שוב על תקציב רכש המדיה בטלוייזיה שעומד על כ-10 מיליון שקלים. בחברה מציינים כי המשרד שייבחר יטפל בכל מגוון מותגי הקוסמטיקה והטיפוח של לוריאל ישראל, ביניהם: לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק, גרנייה, לנקום, וישי, קרסטס, YSL, ג'ורגיו ארמני ועוד. ההסכם צפוי להיחתם לתקופה של 3 שנים.

מבין המשרדים שיגישו הצעות לניהול פעילויות הטלוויזיה של החברה, יעלו 3 מועמדים לשלב הגמר הכולל פרזנטציות, ומתוכם ייבחרו הזוכים עד סוף אוגוסט 2018.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רם 05/03/2018 08:41
    הגב לתגובה זו
    הרי הם בעצמם אומרים שהסיבה היחידה שהם יוצאים למכרז זו מדיניות החברה הבינלאומית. מי הפראייר שיבזבז על התהליך הזה דקה אחת ויעזור ליוניברסל לזכות פעם נוספת?