רובי ניסן
צילום: יח"צ

רובי ניסן חובר ל'מטבחון': ילווה אותה בקריאייטיב ואסטרטגיה

ניסן ייקח לידיו את הזרוע הקריאייטיבית-אסטרטגית של הפרויקטים בסוכנות שמתמחה בעולם הקולינריה. לפני כשנה פתחה המטבחון את studio-cookoo, שלוחה של הסוכנות שפועלת בלונדון שבה ניסן משמש כשותף בעל מניות
משה בנימין | (4)

סוכנות האסטרטגיה והמיתוג המטבחון בבעלותם של שחר וחופית בוהדנה (זוג נשוי) חוברת לאיש הקריאייטיב והאסטרטגיה רובי ניסן. ניסן ייקח לידיו את הזרוע הקריאייטיבית-אסטרטגית של הפרויקטים בסוכנות שמתמחה בעולם הקולינריה.

ניסן, פרסומאי עתיר ניסיון, שימש בעברו כסמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA ושותף ומנהל קריאייטיב בענבר מרחב ניסן G. בין השאר הוא הוביל פרויקטים כגון החדרת האינטרנט המהיר של בזק לישראל, מיתוג מחדש של בנק דיסקונט, מיתוג מחדש של מגדל חברה לביטוח, אקסלנס נשואה, ניסאן, שוקולד השחר ועוד.

ברפרטואר של סוכנות ׳המטבחון׳ אפשר למצוא פרויקטים רבים מעולמות המזון, מסעדות בתי קפה ברים ואלכוהול, ביניהם: חברת טמפו, הוויסקי בר מוזיאון, קונדיטוריות קפולסקי החדשות, מתחם מיסטרל, סוליקה - המעדניה של אבי ביטון, פנקולו - פסטה בר של אבי ביטון בלוס אנג׳לס, פאזל פוד, רשת קינג ג'ורג', רשת קפה לואיז, קפה רויאל, רשת קפה רוטשילד ועוד.

לפני כשנה פתחה המטבחון את studio-cookoo, שלוחה של הסוכנות שפועלת בלונדון שבה ניסן משמש כשותף בעל מניות בשונה מהפעילות בארץ שבה אינו מחזיק מניות. בחברה מועסקים כיום 9 אנשים שרובם מועסקים כמעצבים.    שחר בוהדנה, שותף בסוכנות: "שיתוף הפעולה הזה מעלה לאוויר קונספטים שלמים עם סיפור אמיתי עבור הלקוח, שמקבל שירות שלא היה קיים עד היום - יצירת חוויה טוטאלית שהיא הרבה מעבר לאוכל. מפיתוח המוצר, התפריט, ליווי הקונספט מול השפים, מעצבי הפנים, הפלייליסט, השפה הקריאטיבית ועד הנראות הויזואלית של המותג שהיום חייב להציע הרבה יותר מאוכל טוב או שירות טוב. ההבנה שחוויה שלמה של 360 מעלות היא דבר הכרחי בהקמת עסק בתחום המזון (תחום עם אחוזי הסגירה הגדולים ביותר בארץ), מחלחלת ליזמים וותיקים וחדשים בתחום הקולינריה והופכת לצורך קיומי".

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    תותח על. הרווחתם (ל"ת)
    פולפולו 08/03/2018 15:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שחר 06/03/2018 13:54
    הגב לתגובה זו
    רובי הוא אחד האנשים המקסימים והמוכשרים שהיו אי פעם בעולם הפרסום. אני חושב שהוא גדול בכמה מידות על שוק הפרסום הישראלי ומאחל לו המון בהצלחה בכל מה שהוא עושה!
  • 2.
    כל הכבוד ובהצלחה!!! תותחים (ל"ת)
    אסתי 05/03/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לא משרד פרסום לנדל"ן?!? (ל"ת)
    המטבחון 05/03/2018 15:59
    הגב לתגובה זו