טיב טעם
צילום: לם ווליץ צלמים

על רקע המאבק לסגירת חנויות בשבת: קמפיין חדש לטיב טעם

הקמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון ש', יעלה בטלוויזיה, בדוגיטל ועוד. הוא מגיע על רקע "חוק המרכולים". בערוץ 7 כינו את הקמפיין החדש "פרובוקטיבי"
אלכסנדר כץ | (5)

רשת הקמעונאות טיב טעם תעלה הערב (יום ד') בקמפיין פרסומי הקורא לחופש הבחירה בעריכת קניות בשבת. הקמפיין מושק כשברקע "חוק המרכולים" שיזם שר הפנים אריה דרעי.   המטרה של טיב טעם היא להמשיך ולהפעיל את חנויותיה בשבת, מקור הכנסה גדול לרשת, מהיחידות בישראל שפועלות בסוף השבוע, יחד עם רשת המרכולים AMPM, ורשתות מרכולים קטנות יותר, בעיקר בתל אביב וסביבתה. החוק גם מתייחס למתחמי הקניות הגדולים הפועלים בשבתות, כגון מתחם שפיים.    בטיב טעם מכנים את הקמפיין כ"מאבק חברתי" והסלוגן שלו הוא "טיב טעם - החופש לבחור". לדברי אנשי הרשת, הקמפיין "תומך בחופש של כל אדם לבחור באורח החיים המתאים לו, החופש לבחור לאכול כשר או לא, החופש לעשות קניות גם בשבת". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-2 מיליון שקלים והוא יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד.   מנכ"ל קבוצת טיב טעם עדי כהן אומר כי "טיב טעם מייצגת את הישראליות הליברלית המושתת על היות מדינת ישראל רב- תרבותית ברוח מגילת העצמאות. הישראליות המאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לבחור כיצד אנו רוצים לחיות את חיינו, על פי אמונתנו וטיב טעם, העומדת בחזית המאבק לחופש הבחירה, מזכירה שיש לכולנו את חופש הפעולה לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע".   לדבריו, "בקמפיין ניתן לראות את הישראליות על כל גווניה החל מחילוניים, דתיים, מסורתיים וליברלים המבקשים לחיות בחופש מוחלט בשוויון חברתי ומדיני ללא הבדל דת , גזע ומין. חופש דת, חופש המצפון חינוך ותרבות ברוח מגילת העצמאות".   עם תיקשור ההודעה היום על הקמפיין, כינו אותו באתר ערוץ 7 – הפונה לציבור הדתי-לאומי – כ"קמפיין פרובוקטיבי". באתר ציינו כי "הקמפיין יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד", והוסיפו כי טיב טעם מוכרת טריפות ופתוחה בשבתות. נראה כי סביב הקמפיין עוד צפויים ביקורות של גופים שמרנים ודתיים.   

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דני 08/03/2018 11:37
    הגב לתגובה זו
    רעיון מעולה ביצוע מעולה משרד מעולה
  • 3.
    קולגה מפרגנת 08/03/2018 09:53
    הגב לתגובה זו
    מניח שזה לקוח עם תקציב לא גדול, שמייצר תוצר קטן וחכם שרלוונטי ומדויק לקהל היעד שלו מחזק את הקהל מחזק את המותג וכנראה יקבל קרדיט אצל קהלים חדשים. ותיזמון בנ"Z (*מוסקל אתה ילד נודניק)
  • 2.
    רעיון בסדר למקאן. רע ללקוח. אבל ראבאק, הוא חתם על הצ'ק! (ל"ת)
    מניות הפרסום בקריסה. 07/03/2018 22:19
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יורם 07/03/2018 17:35
    הגב לתגובה זו
    היחידים שמצליחים היום לבלוט מעל השאר
  • ייי 08/03/2018 10:28
    הגב לתגובה זו
    קצת מודעות עצמית