
'המילטון' מחפשת משרד לתקציב פרסום בשווי 7 מיליון ש'
קבוצת המילטון יבואנית מותג מידאה (Midea) לישראל מחפשת משרד פרסום לתקציב שיעמוד על כ-7 מיליון שקלים (2 מיליון דולר). עד לאחרונה טופל התקציב על ידי משרד הפרסום Grass Pink. בחברה מסבירים, כי כחלק מהאסטרטגיה של מידאה העולמית לחזק את מודעות המותג בכל רחבי העולם, החליטה קבוצת המילטון להגדיל את תקציב הפרסום השנתי ל- 2 מיליון דולר, החל משנת 2019 ועד לשנת 2022. עוד מציינים נציגי הקבוצה כי החברה תפנה בימים הקרובים למספר חברות פרסום, ותבקש לקבל הצעות לאסטרטגיות פרסום לשנים הקרובות. חברי הנהלת חברת מידאה העולמית ייבחרו בעצמם את האסטרטגיה הנבחרת. מוצרי מידאה, שהוקמה לפני 50 שנה, משווקים ב-200 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2016 נכנסה החברה לדירוג החברות FORTUNE 500. לפני 5 שנים החלה קבוצת המילטון לייבא לישראל את מוצרי החשמל של מידאה שכוללים תנורי אפייה, כיריים ומשטחי בישול, קולטי אדים, מיקרוגלים, מדיחי כלים, מקררים ומקפיאים, מכונות כביסה ומייבשים מוצרים למטבח שואבי אבק, רדיאטורים ועוד.
קבוצת המילטון הוקמה בישראל בשנת 1990 על ידי משפחת אהרוני המשמשת כזכיינית רשמית של מספר מותגים ביניהם: HEMILTON, SANSUI, MIDEA, XIAOMI, ועוד.
אפי אהרוני, מבעלי החברה: "לאחר שהפכנו את שיאומי למותג הלוהט בתחום הסלולר, כך אנו מתכוונים לעשות עם מידאה בענף החשמל. מדובר ביצרנית מוצרי החשמל לבית הגדולה והמצליחה בעולם".
- 1.דניאל 12/03/2018 13:39הגב לתגובה זובסדר.