Addict נכנסת לשוק ה-OTC עם שני קמפיינים חדשים לתרו
משה בנימין span > a > | 
משרד הפרסום Addict בבעלותו של אורן מאיר נכנס לשוק תרופות ה-OTC, ללא מרשם, עם שני קמפיינים חדשי לחברת התרופות תרו ישראל. שני הקמפיינים שעלו לאחרונה לאוויר הם על רקע חג הפסח הקרב ובא, עבור מותג נורמלקס - לטיפול בעצירות ועבור סיליצאה לטיפול בבעיות עיכול.
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.תל אביב זה כאןאלון 15/03/2018 21:26הגב לתגובה זו3 0מדהים איך הצלחתם להעביר את תל אביב לחיפה. עוקב אחריכם כבר המון זמן. ראויים להערצהסגור
-
7.אורן התותח והמוכשר, זכו! (ל"ת)מעריצה 15/03/2018 15:39הגב לתגובה זו5 0סגור
-
6.אדיקט תרובני עזרא 15/03/2018 15:37הגב לתגובה זו5 0חברה של תותחים כל הכבוד שום דבר לא יעצור אתכם גם לא נורמלקס!סגור
-
5.אדיקטניצי 15/03/2018 14:56הגב לתגובה זו5 0כל הכבוד לאורן ולאדיקט .גדולים כמו תמידסגור
-
4.תותחי עלסנפיר נוי 15/03/2018 14:13הגב לתגובה זו5 0בחירה מעולה של תרו זכיתם בחברת פרסום מעולהסגור
- טען עוד
-
3.משרד של תותחיםעמית 15/03/2018 14:09הגב לתגובה זו6 0החורף מגיע! ועכשיו גם תרו. אתם מוכשרים!סגור
-
2.תותחירון 15/03/2018 14:08הגב לתגובה זו5 0אין עליך תותחסגור
-
1.פרסום מוצלחרועי 15/03/2018 14:08הגב לתגובה זו6 0כל הכבוד אורן . תמשיכו ככהסגור