סוכנות HAPPPY חוגגת שנתיים עם תקציבים חדשים
סוכנות הפרסום HAPPPY בבעלותם של השותפים רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף חוגגת שנתיים להיווסדה ומציינת זאת עם תקציבים חדשים.
לפני שבועיים זכתה הסוכנות במכרז על המיתוג והשפה התקשורתית של עיריית "ראשון לציון" בקמפיין המרכזי לחגיגות ה-70 לדגל. בנוסף קיבל המשרד את תקציב "המוזיאון לאמנות האסלם", מוזיאון לאמנות עכשויית הממוקם בירושלים ומכיל 3 חללים מרכזיים: כמו כן, קיבל המשרד גם את תקציב רשת "משקאות הטורקי", רשת סניפים המתמחה במוצרי אלכוהול ויינות בוטיק.
בין לקוחות HAPPPY במגוון פרויקטים נמנים בנק הפועלים, גוגל ישראל, עירית ראשון לציון, עירית ת"א, רשת פלאפל בריבוע, קבוצת R2M, הפילהרמונית הישראלית, קבוצת ההשמה אורטל ולעבודה ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה