אשכנזי זלצמן ממזג לתוכו את סוכנות grasspink
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן בבעלותם של טל אשכנזי וערן זלצמן ממזג לתוכו את סוכנות הדיגיטל-סושיאל grasspink - כך נודע לאייס.
אשכנזי זלצמן נחשב לשחקן אופליין שאחד ממאפייניו הבולטים הוא רכישת מדיה באופן עצמאי עבור מצבת לקוחותיו וכן ללקוחות נוספים שלא מטופלים קריאייטיבית במשרד. בשנים האחרונות הרחיב המשרד את מחלקות הדיגיטל והסושיאל שלו ובמסגרת פעילות זו קיבל לידיו את תקציבי הסושיאל של עיריית ראשל"צ ואת הטיפול במיטב דש הלוואות שרובו ככולו מבוסס דיגיטל. בין לקוחות אשכנזי זלצמן נמנים גם מד"א, לשכת עורכי הדין, נתיבי ישראל, יפה נוף, הרשות לפיתוח הנגב ועוד.
grasspink הוקם ב-2016 על ידי ארז רובינשטיין, ניר בלושטיין ורמי שכטר. במרוצת הזמן המשרד מיזג לתוכו את פעילות הסושיאל של חברת iSocia שהוקמה על ידי קובי גמליאל. בין לקוחות החברה נמנים מותג הסלולר שיומי, עיריית בת ים, אמורפיקל, סיבוס, ויצו, פילת ואחרים.
המקרה הזכור ביותר שקשור ב-grasspink אירע במאי 2017, אז העלתה החברה פוסט שיווקי שצחק על מנהיג שביתת הרעב מרואן ברגותי בשם פיצה האט. הסערה שהתחוללה בעקבות הפוסט שהציע לברגותי לשבור רעב עם משולש פיצה חצתה את גבולות ישראל והובילה להפסקת עבודתה של grasspink על התקציב.
החבירה לאשכנזי זלצמן אמורה להיטיב עם שני הצדדים. עבור משרד הפרסום מדובר בתוספת כח בגזרת הדיגיטל-סושיאל שתנוהל על ידי צוות המתמחה בתחום. על פניו השותפות אף תאפשר לאשכנזי זלצמן גישה ללקוחות grasspink להם יוכלו להציע שירותי אופליין. מן העבר השני, ל-grasspink תינתן האפשרות לקבל לידיהם מאגר רחב של לקוחות שלהם יוכלו להעניק שירותי דיגיטל וסושיאל וכן ליהנות מהתשתית הניהולית הרחבה של המשרד.
טל אשכנזי אישר את דבר המגעים המתקדמים. לדבריו, "כשתבשיל העסקה, אשכנזי זלצמן יעפיל עוד מדרגה במומחיות וביכולות שלו בדיגיטל, לטובת לקוחותיו הקיימים ואלה שבדרך".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.למה לעדן את הסיפור?משה 25/03/2018 16:39הגב לתגובה זו4 5בעקבות עבודת הסושיאל המדוייקת עם ברגותי ופיצה האט התחוללו מהומות בעולם ושרפו סניף של פיצה האט בדובאי.סגור