ממקאן לגוגל: עידן קרביץ מצטרף - לצד אמיר אריאלי
3 שנים לאחר הגיוס המשמעותי האחרון למחלקת הקריאייטיב שלה, גוגל ישראל מצרפת תוספת כח לאמיר אריאלי בדמותו של עידן קרביץ ממקאן תל אביב - כך נודע לאייס.
קרביץ (34) טאלנט קריאייטיב מוכח ייפלט החוצה ממסלול משרדי הפרסום למרות שעתידו עוד לפניו. זאת, בהמשך למגמת המעבר של פרסומאים ממשרדים בפורמט "הישן" לחברות בעולם "החדש" - חברות סושיאל כגון פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט וכו', חברות מדיה/תוכן כגון גוגל/יוטיוב, חברות הייטק וחדשנות כגון WIX ואפילו במוטציות של שירותים קלאסיים כגון פיננסים ובנקאות כדוגמת Pepper של בנק לאומי. על פי תחזיות הטרנדים העולמיים מגמה זו צפויה להתעצם ולהתרחב עם הקמת מחלקות קריאייטיב In-House בחברות ענק ותאגידים.
קרביץ יחתום כ-7 שנים במקאן שבו צמח כקופייריטר ויצטרף לאמיר אריאלי שהיה בעצם מי שבחר בו לתפקיד creative specialist. בין הלקוחות המרכזיים שבם טיפל במקאן נמנים: לאומי קארד, הונדה, דומינוס פיצה, yes ואיקאה. בשנה וחצי האחרונה הוא ניהל את הקריאייטיב במותגי יוניליוור, דומינוס, פז yellow, הונדה אופנועים ויקב טפרברג.
הקמפיין האחרון שלו במשרד היה עבור האחרון - 3 סרטים עלילתיים קצרים שעלו באולמות הקולנוע כתוכן מקורי במסגרת של מהלך פרסומי שנועד לעקוף בדרך מקורית את הרגולציה על הגבלות הפרסום בתחום האלכוהול.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.פייסבוק מרסקת את עולם הפרסוםייבגני 28/03/2018 14:39הגב לתגובה זו0 0כמו שהיא חיסלה את מייספייס, עכשיו פייסבוק נוגסת גם בעוגת הפרסום המקומית. שיתופי הפעולה שלה עם גוגל ווגדעון עמיחי מסמנים עתיד שחור מאוד לתעשייה.סגור
-
טלטל 29/03/2018 08:11הגב לתגובה זו0 0איזה שיתוף פעולה עם גוגל? איזה שיתוף פעולה עם גדעון?סגור