לאחר 5 שנים: תקציב הפרסום של אוניברסיטת אריאל יצא למכרז
תקציב הפרסום של אוניברסיטת אריאל יצא למכרז - כך על פי אתר יפעת מכרזים. התקציב יוצא למכרז לאחר 5 שנים שבהן טופל על ידי JWT ישראל שזכה בו במכרז הקודם בשנת 2013. ב-2017 טיפל בתקציב גם משרד הפרסום LEAD Ogilvy לצד JWT ישראל.
על פי מסמכי המכרז תקציב הפרסום השנתי השוטף בשנים קודמות היה כ-6 מיליון שקלים ובנוסף כבין חצי מיליון שקלים עד 2.5 מיליון שקלים שהוקצו לטובת פרויקטים ייחודיים כגון: עידוד גיוס סטודנטים וקמפיין תדמית לקהלי יעד שונים. במכרז מציינת האוניברסיטה כי, תקציב הפרסום השנתי השוטף בשנת הלימודים הבאה, צפוי לעמוד על סכום דומה.
ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה לתקופה של 36 חודשים (3 שנים) עם אופציה להארכה של שנתיים נוספות עד ל-5 שנים סך הכל. התאריך האחרון לשאלות ההבהרה הנוגעות למכרז יהיה ב-15 באפריל והתאריך האחרון להגשת הצעות יהיה ב-6 במאי. ב-30 במאי יגישו המשרדים המתמודדים פרזנטציה בפני האוניברסיטה על פי בריף שיקבלו.
בין תנאי הסף שדורשת האוניברסיטה מהמתמודדים: תקציב פרסום בדיגיטל של לפחות 5 מיליון שקלים בין 2015 ל-2017; הענקת שירותי פרסום ל-15 לקוחות לפחות בכל אחת מהשנים 2015 עד 2017, מתוכם ל-5 לקוחות גדולים (5 מיליון שקלים לפחות לפי יפעת); מחזור כספי של לפחות 15 מיליון שקלים בכל אחת מהשנים 2017-2015; שירותי פרסום לגוף אקדמי בתקציב של לפחות 3 מיליון שקלים בין 2012 ל-2017.
המכרז יהיה דו-שלבי, כאשר מעטפת ההצעה הכספית תפתח רק לאחר שהמשרדים המתמודדים ידורגו לפי ניקוד איכות. ההצעות ייבחנו לפי משקל שווה בין איכות למחיר - 50% מהניקוד לכל חלק. בשלב האיכות יציגו המתמודדים פרזנטציה מול האוניברסיטה, על בסיס הבריף שתעביר האוניברסיטה וזו תכלול: הצגת הרעיון האסטרטגי, הצגת יכולות בדגש על ניסיון והצלחות (לפחות 2 מקרים). הפרזנטציה תערך בפני ועדת מכרזים ו/או ועדת משנה ואנשי מקצוע נוספים, אשר תעניק לכל פרזנטציה ניקוד איכות. ההצעות שציון האיכות שלהם יהיו פחות מ- 75 ,יפסלו, ולא יעברו לשלב הבא.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.בחלטורה אקדמית עם פשיסטים כמוכם (ל"ת)בואו ללמוד 08/04/2018 11:16הגב לתגובה זו0 0סגור